2733
2739
عنوان

وکلای عزیز

118 بازدید | 10 پست
برای یکی‌ از دوستانم مشکلی‌ پیش آمده ،کسی‌ با یه مدرک جعلی یعنی‌ فقط با یه کپی‌ رفته از شوهر دوستم شکایت کرده که پولی‌ گرفتن برای خرید زمینی‌ و دوستم رو هم شریک جرم اعلام کردن که ایشون هم از دوستی‌ استفاده کرده و ما رو فریب داده ،حالا اینجاست خیلی نگرانه می‌خواد بدونه چی‌ میشه از خانم‌های وکیل اگه کسی‌ هست لطفا کمک کنه ،وکیلشان هم رفته رو پرونده ،توضیحات لازم رو به بازپرس داده که اینها اصلا از این مدرک خبر ندران و جعلی هست حالا منتظر رأی قاضی هستن ،یعنی‌ چی‌ می‌شه همش میترسه نتونن ثابت کنن ،مگه با یه کپی‌ هم میشه شکایت کرد ؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
دوستتون اگر مدعی هستند که مدرک جعلیه باید در دادسرا ادعای جعل مطرح کرده و تقاضای کارشناسی بکنند در صورتی که قاضی (بازپرس یا دادیار) لازم بدونه پس از پرداخت هزینه کارشناسی به اصالت مدرک رسیدگی می شه و اگه جعلی باشه قطعا مشخص می شه و جای نگرانی نیست

در ضمن کپی در دادگاه مورد قبول نیست و حتما باید اصل مدرک به رویت قاضی برسه
مگر اینکه دلایل دیگری برای اثبات ادعا داشته باشن
2740
ممنون مامان مانلی عزیز برای دوستم خوندم طفلکی داره سکته میکنه این بار اول براشون این اتفاق افتاده همش میترسه بیخودی تو درد سر بیفتن ،راستی‌ نمیدونن چه طوری این کپی‌ رو برابر اصل کردن ؟

بعد این‌ها از همه آدرس‌هاشون با خبر بودن به دروغ آدرس اشتباه داده بودن این که اینها نفهمن بعد حکم جلب بگیرن که خدا کمکشون کرد یکی‌ بهشون خبر داد ،،،

ببخشید دوستم میگه تکلیف من تو این پرونده چی‌ میشه که اصلا نمیدونم چی‌ به چی‌ هست ؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بارداری

delaram7400 | 9 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز