2737
2734
عنوان

رهایی از هله و هوله و کاهش وزن

774 بازدید | 20 پست
سن: 35 سال
وزن اولیه: 82
کاهش وزن: 21 کیلوگرم
مدت کاهش وزن: 6 ماه
اولین بار که به پیشنهاد و همراهی یکی از دوستانم به کلینیک دکتر فرشچی مراجعه کردم و رژیم دریافت نمودم فکر کردم که با این رژیم نمی توانم وزنم را کم کنم چون تصور می کردم خودم خیلی کمتر از میزان تعیین شده غذا می خورم. اما پس از چند روز از اجرای رژیم فهمیدم که من در رژیم عادی خود میزان قابل توجهی خوراکی های بی ارزش تغذیه ای یا به اصطلاح خودمانی هله هوله می خوردم. در رژیمی که آقای دکتر فرشچی برایم تنظیم کرده بودند جای اینگونه مواد خالی بود و در عوض میان وعده هایی در نظر گرفته شده بود که از میوه ها و سبزیجات تشکیل می شد. این میان وعده ها مرا تا وعده بعدی کاملا سیر نگه می داشتند و مانع از این می شدند که سراغ خوراکی های شور یا شیرین بروم.
وقتی رژیم سابق خود را به یاد می آورم متوجه می شوم که من در طول روز آنقدر شیرینی جات و خوراکی های مختلف می خوردم که جایی برای خوردن میوه و سبزیجات که نیاز بدن را به ویتامین های ضروری تامین می کنند نمی ماند. به نظرم مهمترین دست آورد حاصل از اجرای رژیم های دکتر فرشچی برای من احساس سبکی و سلامت بود. کاهش وزن نه تنها باعث بهتر شدن اندام من شد بلکه به طور قابل ملاحظه ای در بهتر شدن جوش های صورتم نقش داشته است. به کمک این رژیم ها من توانستم به طور تدریجی و در طی 6 ماه، 21 کیلوگرم از وزنم بکاهم. البته در دوره اول مقداری ناپرهیزی داشتم که باعث شد سرعت کاهش وزنم چنان که باید نباشد اما در دوره دوم کاملا بر آنچه می خوردم کنترل داشتم و در واقع می توانم بگویم که ذائقه من کاملا دگرگون شده بود به طوری که از آن تمایل سیری ناپذیر به شیرینی جات خبری نبود، بنابراین در دوره دوم سرعت کاهش وزنم خیلی بهتر شد.
آفرین -رژیم فقط اراده میخواد.
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُ‌وا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِ‌هِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ‌ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿٥١﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ‌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿٥٢﴾ میشه برای سلامتی نی نی من و نه ماه حاملگی بی دردسر برام دعا کنید.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



خدایی ما نداریم که از این هزینه ها کنیم....وزن منم دقیقا عین شماست...میشه رژیمتو اینجابذاری؟ممنون میشم عزیزم
خدا جونم ممنونم که بهترین عیدی دنیا رو بهم دادی..خودت مواظب دخترم باش...
2742
2738
ختم 124هزار صلوات در روز شهادت امام رضا برای شفای می می ناز عزیز. http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=686961
چه انتظار عجیبی!
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت!
چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت!
چه بی خیال نشستیم! چه کوششی! چه وفایی!
فقط نشستیم و گفتیم:خدا کند که بیایی!
اینم تایپیک قبلی تون


سحر
پست ها: 253
عضویت: 6/2/1389
1392/8/29 11:34 ق.ظ

دکتر حمید رضا فرشچی :
• پزشک متخصص تغذیه بالینی و متابولیسم و فوق تخصص چاقی و دیابت از انگلستان
• عضو انجمن متخصصین چاقی و دیابت آمریکا
• برنده جایزه ویژه تحقیقات چاقی اروپا
می باشد .
خدمات کلینیک:
درمان:دیابت، چاقی ،لاغری،دیابت حاملگی،سندرم تخمدان پلی کستیک،تغذیه کودکان ونوجوانان
• رژیم درمانی حضوری وغیر حضوری
• اینترنتی
• پیک
• پست پیشتاز
• جلسات رفتار درمانی گروهی
برای اطلاع بیشتر از روند کار ما و قرار گرفتن در دوره رژیم درمانی می توانید به سایت مراجعه کرده یا با شماره تلفن 22263002-021تماس حاصل فرمایید .
خدایا شکرت
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز