2733
2734
سلام پسره من 15 ماهه است دیروز وقتی داشتم بهش غذا میدام دو تا نفس مثل زمانیکه آدم میخواد نفس عمیق بکشه یا مثلاً نفس کم بیاریم کشید دیروز نوبت دکترش بود در مورد این موضوع هم سوال کردم دکتر گفت اگه توی اون حالت در هوشیاری نباشه یا به یک نقطه خیره بشه ممکنه صرع باشه.حالا من دارم دیونه میشم تو را خدا اگر مطلبی میدونید راهنمایی کنید.
انشالله که طوری نیست و اشتباه کردی.حتما هم زنتیک نمیتونه باشه مزده جون.افرادی که کسی رو دارن ریسکش بیشتره.جای نگرانی نیست صرع کودکان اگه هم باشه قابل درمان و کنترل هست عزیزم.اصلا نگران نباش.اینقدر هم حساس نباش.من هم 10 سالگی گرفتم خفیف بود و بعد چند وقت کاملا برطرف شد با قرص کاربامازبین.انشالله که نیست دعا میکنم که نباشه که دلت نگیره عزیزم
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



اون نوعی که دکتر گفته،به این صورته که بین15تا 30 ثانیه خیره میشه به یه نقطه و هیچ عکس العملی نشون نمیده.نوار مغز و ام آر آی و این چیزا میگیرن معلوم میشه که صرع بوده یا نه.بعدم اصصصلا نگران نباش این نوع خیلی سریع و راحت رفع میشه

2728

انشالله که الان بچه تون 13 ساله شده  امّا اگه خدایی نکرده دکترا تشخیص دادن صرع داره, می تونید رژیم کتوژنیک رو امتحان کنید براش. تو این مقاله هم در موردش صحبت شده.امیدوارم که به کارتون بیاد.http://blog.bamailto.com/ketogenic_diet_for_the_treatment_of_epilepsy/

این مطلب شاید بهت کمک کنه عزیزم

هدف از درمان دارویی بیماری صرع؛ به حداقل رساندن عوارض ناشی از این بیماری ایجاد یک وضعیت بدون تشنج می باشد. نوع و مقدار داروهای انتخاب شده از سوی متخصص صرع بسته به شدت بیماری و شرح حال فرد متفاوت است.

فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب نوع دارو عبارتند از:

–       سن بیمار

–       جنسیت بیمار

–       شدت بیماری

–       وجود و یا عدم وجود سایر بیماری های زمینه ای (مانند: بیماری های کبد و کلیه)

–       وضعیت روحی و روانی بیمار

درمان صرع با دارو، طبق قانون های درمانی ابتدا از دوز های نرمال و کم شروع شده و به مراتب متناسب با شرح حال بیمار، افزایش پیدا می کنند.

نکته: برخی از داروها تاثیر بیشتری در مهار و کنترل یک نوع تشنج نسبت به انواع دیگر این عارضه، دارند.

بنابراین بهترین متخصص صرع در تهران با در نظر گرفتن این نکته ی مهم؛ داروها را به گونه ای انتخاب می نماید که بهترین تاثیر را در وضعیت بیمار و روند درمانی او داشته باشند.



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   nimafamili4  |  3 ساعت پیش
توسط   mobina004  |  4 ساعت پیش