2737
2739
عنوان

فکر کردن به مسائل ج ن س ی نرماله؟!

1895 بازدید | 73 پست
سلام بچه ها شبتون بخیر: من متأهلم و خدا رو شکر رابطه خوبی چه از نظر رفتاری وچه از نظر ج ن س ی با همسرم داریم.با این حال خیلی به مسائل ج ن س ی فکر می کنم و بعضی وقت ها تجسماتی هم دارم و ... این نرماله؟ شما هم این طوری هستید؟ یک بار به مشاور گفتم گفت آدم سالم حتی مجرد باید این طوری باشه وگرنه سردمزاجه و باید بره درمان بشه... حالا نظر شما چیه؟
سلام ویدا جون به نظر من که خیلی عادیه. اصلا بدون داشتن تجسم و فکر کردن نمی شه!:))) من که به این مسائل فکر می کنم و گاهی با همسرمم در میون میذارم. اونم بهم می گه که خودشم همینه و گاهی به این مسائل فکر می کنه
پسرم کامبیز رو در 22 سالگی، مهرماه 92 به دنیا آوردم.
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728
فکر کنم عادی باشه ولی نه اینکه دایم دیگه فکرت توکار بد کردن باشه حالا یه کم اشکال نداره

فقط 8 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
تیکر رسیدن اندازه دورشکم از۷۳ب ۶۳در آینده نزدیک💜⁩⁦❤️⁩🧡💛👊
2740
نه عزیزم عادی هستش و خیلی خوبه. مخصوصا که میلتون هم زیاد میشه و نشونه اینه که سرد نیستید نکته بسیار بسیار مثبتی هست برای زندگی جنسیتون.
سالن زیبایی آرامش مشهد:وبلاگ http://aramesh-beauty.blogfa.com

__________________ _____________
__________________________________ انواع لباس مارک : http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=878239&PageNumber=1
عزیز من داشتن برنامه ریزی جنسی و فکر کردن بهش کاملاً نرماله و همه آدم ها این طور هستند. این که می گی نزدیک پریود بیشتر این حالتو داری به خاطر مسائل هورمونی هست. همه زن ها به طور غیرارادی قبل از پریود احساس می کنن تمایل بیشتری به س ک س دارن.
اینکه برنامه میریزی و چه کار کنی یا نه خیلی خوبهههه
سالن زیبایی آرامش مشهد:وبلاگ http://aramesh-beauty.blogfa.com

__________________ _____________
__________________________________ انواع لباس مارک : http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=878239&PageNumber=1
البته خیلی کوچولو بودم عروسی کردم. مامانم همیشه نگران بود و می گفت این هیجان جوانیه! ولی واقعا تا الان عاشقانه دارم به زندگیم ادامه میدم. شوهرمم چون پایه س منم تشویق می شم ولی خب دوستایی دارم که می گن ما اصلا ب این چیزا فکر نمی کنیم و عادی نیست فکر کردن بهش و مال دختراییه که ازدواج نکردن و تجربه اش نکردن!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز