2737
2734
١-بزرگی چشمهایش و تیزی نگاهش ٢-پاکی و عذب بودن لبخندش ٣-چال روی لپش یا خال تو صورتش (سه حالتِ زن که اخطار به دیگران به حساب میآید و دیگران را مترساند و تعجب میکنند): ١-سکوتش ٢-جرأت آنیَش ٣-سرد شدنش در یک آن (سه چیز راز زن را فاش میکند): ١-لبخند زن ٢-وقتی که مست است یا هذیان میگوید ٣-نوع نگاه کردنش (سه چیز زن را وادار میکند که از زندگی شخصی برود بدون برگشت): ١-خیانت ٢-نا امیدی و ضربه به او زدن ٣-عدم وجود امنیت زن قدرت تحملی دارد که مرد را شگفت زده میکند! سختیها را تحمل میکند... و غم و اندوه را تحمل میکند و با خود خوشبختی و عشق به همراه دارد... ولی......یک رفتار بد دارد؛و آن این است که او ارزش خود را در نزد دیگران نمیداند!
از اینکه به طرز اعجاب انگیزی فقط در رویاهایم سرزنده‌ام احساس غم میکنم
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2742
2738
من چال روی لپ رو ندارم
اینجا می تونید سوالات پزشکی خودتون در هر زمینه ای رو در اسرع وقت دریافت کنید http://www.madarclub.com/fa/apply/asali64 ضمناً با ثبت نام تو این سایت می تونید از جایزه های نفیسی که هر ماهه بین اعضا تقسیم می کنند بهره مند بشین!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687