2733
2739
پسر من مدتی است که دچار اگزما و حساسیت شده من فکر می کنم به علت استفاده از صابون جانسونه.آیا شما هم چنین تجربه ای دارید؟
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728
در مورد پسر منم همین طور بود. دکتر پوست بردمش گفت اصلا از جانسون برای بچه هایی که پوست حساس و خشک دارن استفاده نکنین. به جاش موستلا داد که عالیه.
آدما مثل عکس هستن ؛ زیادی که بزرگشون کنی ، کیفیتشون میاد پایین .

seba med
mustela
اینا برای نی نی عالینننننننن
آپلود عکسخدایا شکرت...دســــــــت هایت ! که مال مــن باشد هیچکـــــس مرا .. دست کم نخواهد گرفت !!!فَاللّهُ خَیْرٌ حَافِظاً وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ...آپلود عکسآپلود عکس رایگان و دائمی
2740
اره مامی جون من هم از شامپوی بدن و هم شامپوی موی جانسون استفاده میکردم که یه مدت دیدم کل بدنش جوش های ریزی زده که پسملی رو بردم دکتر گه گفتند از همون جانسونه از اون به بعد دیگه از شامپوی بدنش استفاده نکردم دکیش یه صابون معمولی گلیسیرینه داد که با اون میشورمش .
دختر منم به صابون جانسون حساسیت داره. پوستش پر از دونه های قرمز ریز شد و رنگ پوستش هم تغیر کرده بود همراه با خارش شدیددددد
کلاً محصولات جانسون همشون تقلبی شده دیگه جانسون اصل پیدا نمی شه توی بازار
بهتره از مارک های دیگه استفاده بکنی.
درین مقام مجازی بجز پیاله مگیر...درین سراچه بازیچه غیر عشق مباز
دوستای خوبم ممنون از نظرهاتون.اگزما همون دونه های ریز قرمز رنگه شبیه جوش های ریزه من پسرم رو دکتر هم بردمش دکتر گفت اگزما دراثر حساسیت به ماده ای خوراکی جنس لباس یا مواد شوینده ای است که جدیدا واسش استفاده می کنی خوب که فکر کردم دیدم با استفاده از صابون جانسون این طوری شده
اگزما بیماری پوستی غیرمسری است که هر چند وقت یک بار (۶ ماه تا چند سال) ظاهر می شود و از بین می رود و دوباره به وجود می آید. اگزما معمولا با افزایش سن در کودکان از بین می رود. نشانه های اگزما شامل موارد زیر می شود:
-پوست همیشه خشک
-نواحی قرمز خارش دار روی پوست که معمولا در زمستان تشدید می شوند.
-راش ها (نواحی قرمز) در صورت خراشیدگی، زخمی و مرطوب می شوند.
-در کودکان با سن پایین تر، اغلب راش ها در آرنج، مچ دست و پا، زانوها و گاهی در گردن، قوزک و کف پا و سایر نقاط بدن دیده می شوند.
-در کودکان با سن بالاتر ممکن است راش ها در دست ها، پاها و پلک چشم هم وجود داشته باشند.
-در نوزادان گاهی راش ها از ناحیه گونه آغاز می شوند.
-معمولا پس از مدتی ضخامت و رنگ پوست تغییر می کند.
چه چیز باعث اگزما می شود؟
علت اگزما هنوز ناشناخته است ولی اغلب به صورت ارثی دیده می شود. پرفسور مارکوس پامبری، به بررسی علل ژنتیک اگزما در کودکان پرداخت و نهایتا دکتر رابین عضو انجمن سلامت کودکان موفق به کشف تغییراتی در ژن گیرنده ۴IL شد که در ۶ درصد مردم وجود داشته و احتمالا باعث بروز اگزما می شود. امروزه اگزما و حساسیت ها در جوامع مختلف افزایش یافته. به طوری که در انگلستان از هر ۵ کودک یک نفر و از هر ۱۲ بزرگسال، یکنفر به اگزما مبتلاست. اگزما می تواند از حالت خفیف که فقط شامل خشکی، گرمی و خارش پوست است، تا نوع شدید آن که پوست شکننده بوده، کنده شده و خونریزی می کند، متفاوت باشد. اگزمای اتوپیک(Atopic) فرم ارثی بیماری است که فرد مبتلا، به آلرژن های محیطی که بر دیگران اثری ندارند، حساس است.
اگزمای پوستی اغلب به دلایل زیر در پوست کودکان به وجود می آید:
-تماس پوست با مواد تحریک کننده مثل صابون وکلر
-تماس طولانی مدت با آب و عدم استفاده از کرم های مرطوب کننده پس از آن
-تغییر فصول یا تغییر در میزان رطوبت هوا
محصولات جانسون رو به هیچ عنوان استفاده نکنید چون تقلبی اون تو بازار زیادشده وخیلی وقته دکترا این برند رو رد کردن ومعمولا با پوست بچه های ایرانی نمیسازه اکترا دچار اگزما وحساسیت میشن
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز