2733
2734

آپلود سنتر عکس رایگان

مذاکرات تموم شد ولی کسی که از اول تو این مذاکرات بود و با افراد مختلف مذاکره می کرد همین خانم اشتون بود ...
جا داره به ایشون هم خسته نباشید بگیم از طرف اعضای نی نی سایت .
.:
شاید معروف ترین چهره انگلیسی در چند سال گذشته بین ایرانیان، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملقب به بارونس باشد که پس از تحویل گرفتن این سمت از خاویر سولانا، پرونده مذاکرات هسته ای ایران را در دست گرفت تا امروز که به توافق اولیه رسید.

پرکارترین روزهای این بانوی خندان و میانسال اهل لانکشایر انگلیس که از سال 2009مسئولیت سیاست خارجی اتحادیه اروپا را بر عهده گرفت، در سفر به ژنو، آلماآتی، بغداد و مسکو سپری شد و دیپلماتهای گروه 1+5 در مذاکره با ایران را رهبری می کرد.

از نگاه سیاسی، اشتون در مذاکره با هیات ایرانی و موارد محول، هیچگاه با قاطعیت بدون امکان برگشت اظهار نظر نمی کند و همبشه جملات و واژه های خود را با در نظر گررفتن راه خروج بیان می کند.

از سویی بسیاری معتقدند که اشتون توانایی بسیار خوبی در مدیریت زمان و همچنین بیان مخالفت های خود دارد تا طرف مقابل را ناخرسند نکند.

گروهی از منتقدین این بانوی عضو حزب کارگر که در زمان نخست وزیر تونی بلر در انگلیس معاون وزیر هم شد، بر این باورند که اشتون اگر قاطعیت بیشتری می داشت می توانست زودتر گروه 1+5 و ایران را به رسیدن به توافق با ایران مجاب کند، هر چند که امروز می تواند بگوید که نتیجه برد برد کنونی زمان بیشتری تا بازی برد و باخت می خواهد.

در ایران نیز انتقادی جز آنکه دیدگاههای ضدایرانی دارد، درباره مسئول سیاست خارجی در روند مذاکرات مطرح نشده است.

البته منتقدان دیگری نیز وجود دارند که معتقدند، تعلق بارونس دیپلمات به دیدگاههای ضد ایرانی زیاد نیست.

همزمان بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی یکی دیگر از ویژگی های مثبت اشتون را توجه وی به مخاطب و فرهنگ شناسی طرف مقابل می دانند که می توان به زیرکی این بانوی 57 ساله در روند انتخاب پوشش خود در مذاکره با هیات ایرانی اشاره کرد.

و اما شاید باز هم ایرانی ها برای مراحل بعدی پیگیری توافق ژنو شاهد حضور دیپلماسی اشتون باشند.

منبع: ایرنا
.:
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
سلام عزیزان با فروش انواع کتابهای درسی،کمک درسی،کودک، تخصصی و...با ۲۰ درصد تخفیف در خدمتتون هستم.لطفا هر درخواستی که دارید توی تاپیکم  اعلام کنید در مورد کتابهای درسی سال و رشته تون رو بفرمایید.✨🌱
2738
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

عطرینما | 1 ثانیه پیش

سقط مکرر

27joje | 17 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز