2737
2739

سلام بچه ها

کیا اینجا از محصولات اوریفلیم استفاده کردن؟

 تا چه حد با محصولات شرکت اوریفلیم سوئد آشنایی دارین؟

اگر در مورد محصولات این برند55ساله سوالی دارین یا میخواین که با این شرکت شروع به کار کنین من خوشحال میشم کمکتون کنم.

سلام  پیج کاری من @ORIF-SHOP-YAZD    ممنون میشم فالو و حمایت کنین  

راستش من چندین سال مشتری اوریفلیم بودم.اول یه مام خریدم. عااالی بود. اینقدر من مام و اسپری های مختلف (نیوا و رکسونا و ...) استفاده کرده بودم و همیشه هم بوی عرق با بوی مام قاطی میشد و        ولی با مام اوریفلیم اصلا هیییچ بویی نمیگرفتم حتی بعد از ورزش ایروبیک. منم به چند تا از دوستان و فامیل معرفی کردم و همه خوششون اومد. اون موقع من از دوستم براشون میخریدم. الان دیگه خودم مستقیم از شرکت براشون سفارش میدم.  

سلام  پیج کاری من @ORIF-SHOP-YAZD    ممنون میشم فالو و حمایت کنین  
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



بعد فیس واش و آبرسانش رو خریدم. بعد از یه مدت استفاده فقط از همین 2تا محصول، پوستم کلی شفاف تر وشاداب تر شد بطوریکه چند تا از دوستام که بعد یه مدت منو دیدن میگفتن حامله ای!!   (البته من قبلش از هیچ فیس واش و آبرسان دیگه ای استفاده نکرده بودم و نمیتونم مقایسه کنم ولی همینا کلی تاثیر گذاشتن رو پوست من)


 بعد یه ریمل خریدم. سبک، مشکی، خیل طبیعی جلوه میکرد. اصلا زیرچشمم نمیریخت و از همه مهمتر مژه هام رو بهم نمیچسبوند. قبلش ریمل های آمیتیس و لوراال رو استفاده کرده بودم که هر دو خوب بودن ولی سبک نبودند و مژه های من به هم میچسبید م مجبور بودم با سر سوزن جداشون کنم  

سلام  پیج کاری من @ORIF-SHOP-YAZD    ممنون میشم فالو و حمایت کنین  
2731

دیگه کم کم دیدم مصرفم داره میره بالا و به هرکی پیشنهاد میدم اونم خوشش میاد و میخره


و از اونجایی که وضع مالیم درحدی نبود که دائم بتونم برای اینجور چیزا خرج کنم، با پیشنهاد دوستم خودم یه کد نمایندگی گرفتم و شروع بکار کردم. و الان2ساله که خرید خودم و خانواده ام رو مستقیم از شرکت ثبت میکنم و یه گروه تل گر ام و پیج اینس تا هم راه انداختم برای فروش.

آی دی تل گرام  @orif_bahar


پیج ای نستا  @orif_shop_yazd

سلام  پیج کاری من @ORIF-SHOP-YAZD    ممنون میشم فالو و حمایت کنین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687