2733
2739
حادثه تصادف ناشی از افتادن تریلر حمل زباله در اتوبان یاسینی تهران بر روی خودروهای کاروان عروسی فقط یک کشته داشت، داماد ۲۷ ساله‌ای که در شب عروسی اش دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش فارس، ساعت ۱۰ و ۵۹ شب گذشته یک کاروان عروسی شامل 5 خودرو از رودهن به سمت تهران در حرکت بودند که ناگهان یک تریلر 18 چرخ حمل زباله چپ کرد و بر روی این خودروها افتاد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این باره به خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: این حادثه در اتوبان شهید یاسینی در نزدیکی پل آزمایش ورودی به حکیمیه رخ داد و طی آن یک دستگاه تریلر 18 چرخ حمل زباله بر روی کاروان عروسی که از رودهن به تهران می آمد و 8 نفر را مجروح کرد.

وی گفت:‌ تریلر حمل زباله مستقیماً روی خودرو آزرا عروس و داماد افتاد و آن را له کرد و متأسفانه در این حادثه داماد دچار ضربه مغزی،ضربه به سر و گردن و کمر شد و به شدت مصدوم شد.

عباسی افزود: اورژانس تهران بعد از اعلام این حادثه در ساعت 22 و 59 دقیقه بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس را به محل اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه 8 نفر مصدوم شدند که 3 نفرشان به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 5 نفر دیگر از جمله داماد به بیمارستان های امام حسین(ع)، تهرانپارس، و الغدیر منتقل شدند که متآسفانه حال داماد وخیم بود اما عروس آسیب چندانی ندید.

رستمی مسئول اطلاعات بیمارستان تهرانپارس نیز با تأیید این خبر به خبرنگار گفت: دیشب 5 نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان تهرانپارس آوردند که 4 نفرشان بعد از درمان مرخص شدند اما یک نفر که داماد بود متأسفانه به علت شدت جراحت در سر دچار مرگ مغزی شد.

وی گفت: با اینکه مرگ مغزی وی در بیمارستان تهرانپارس تأیید شد وی را برای اقدامات بعدی به بیمارستان دی منتقل کردند.

تصاویر این رویداد تلخ را به نقل از مرکز اورژانس تهران مشاهده کنید:






http://www.tabnak.ir/fa/news/348526/واژگونی-تریلر-زباله-روی-خودرو-عروس-تصاویر
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2742
دلم کباب اون دسته گلای روی ماشین شد
ولی من کلا از این چیزا زیاد شنیدم
تو دنبال بازی اخر شب یا اوردن عروس این اتفاقا افتاده
تو عروسی دوست خودمم 9سال پیش ماشین عروس تصادف کرد
اما خوشبختانه چیزی نشد
یا رب نعماتت را بر من ببخش
واااااااااااای وااااااااااااای
بمیرم واسه اون عروس
واسه مادرش
واااااااااااای
آخه این چه کار خطرناکی بوده
ای خدااااااااااا
من خدا را در قمقمه آب یافته ام ، در عطر پیچ امین الدوله ، در خلوص برخی کتاب ها و حتی نزد بی دینان . اما تقریباً هیچ گاه وی را نزد آنانی که کارشان سخن گفتن از اوست ، نیافته ام.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   nimafamili4  |  1 ساعت پیش
توسط   mobina004  |  3 ساعت پیش