2733
2734
کسی بوده که قبل از مدرسه خوندن رو یاد گرفته باشه و تو مدرسه هم موفق باشه تو درساش


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
اگه به زور بهش یاد نداده باشی و به میل خودش باشه اصلا زده نمیشه من 4سالگی نوشتن رو بلد بودم خواهر بزرگترم بهم یاد داد وقت مدرسه رفتن ام خیلی اشتیاق داشتم و موفق بودم
من و خداوند هر روز صبح فراموش می کنیم.. "او" خطاهای من را و"من"لطف او را!!
من 5 سالگی روزنامه میخوندم! سال اول تومدرسه وقتی معلممون میگفت خط راست بکشین میخندیدم! تمام سال برای خودم ول چرخیدم هم خودمو خستخ کردم و هم معلما و هم کلاسی هامو شاکی کردم و هیچ لذتی از کلاس اول نبردم! آخه چه کاریه! من که اصلاااااااااااااااااااا با پسرم اینکارو نمیکنم! هر چیزی به موقعش! بالاخره یک روزی هم هاین چیزارو باید یاد بگیره پس الان ترجیح میدم بازی کنه و خوش باشه! البته این نظر منه! چون خودم هم قبل مدرسه خوندن و نوشتن و بلد بودم و هم جهشی خوندم و زودتر از بقیه رفتم دانشگاه! ولی ترجیح میدادم با بقیه هم سنام پیش میرفتم!
قیمتی ترین جواهری که میتوانید بر گردنتان بیندازید...دستان فرزندتان است.
2740
پسر من 5 سالشه و جمع و تفریق یک رقمی رو بلده
با مشاور کودک صحبت کردم گفت بهتره که بهش تا زمان مدرسه یاد ندی چون سیستم اموزشی با اون چیزی که شما میگین فرق میکنه
و تفاوت رو نمیفهمه و براش سخت میشه مگر اینکه شخص خودش معلم باشه
ولی تا این حد که اسمش رو بنویسه و اعداد رو تا 20 بشناسه خوبه

میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
عزیزم مشاور پسر من میگه بچه هایی که قبل از سن مدرسه خوندن و نوشتن یا حساب یاد میگیرن تو مدرسه به خودشون غره میشن و دل به درس نمیدن و عادت می کنن به بازیگوشی سر کلاس
دسـت نیافتـن بـه آنچـه میجویـی
گـاه اقبـالی بـزرگ اسـت . . .
اگه فرزندتون اصرار به یادگیری داره ( دقت کنید، فرزندتون، نه شما!!!! ضمنا اصرار نه یه ویر یه دقیقه ای)
می تونید برای یادگیری اصولی خواندن و نوشتن از کارت های نگاره ها و نشانه ها استفاده کنید که بسیار کوتاه و لذت بخش هستند. نه کودک رو خسته می کنند و نه زیر بنای یادگیری اصولی رو ویران.
مثبت اندیش باش.
ضمنا هوش یه چیزه، رشد جسمی یه چیز دیگه.
دختر من که خودش به معنی واقعی اصرار به خواندن و نوشتن داره ( در حدی که دیگه گریه می کرد چرا بهم یاد نمی دی) وقتی شروع کردم دیدم در روز بیشتر از چند تا کلمه اصلا حوصله نوشتن نداره. ولی تا دلت بخواد می خونه. این برای این که این بچه ها، تو این سن ( دختر من 6 سالشو داره تموم می کنه ( مهر ماه)) مچ دستش بیشتر از این نمی کشه.
بنابراین اصرار نکنید که خدای نکرده بچه زده بشه. به قول دوستان ما که دوایدیم تو تحصیل کجا رو گرفتیم، حالا مثل همسالاش پیش بره یا اصلا چند سالم دیرتر، طوری نمیشه.
مثبت اندیش باش.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز