2733
2734
عنوان

کمک هموطنان

785 بازدید | 8 پست
میهن پرستان گرام، با درود. مهر ورزیده امضاء بفرمائید.


با درود
همراه با تأسف فراوان از غارت فرهنگ غنی ایران و ایرانی از منشور کوروش تا فرش کاشان و خلیج فارس و ... باز هم فاجعه دیگری در راه است :
نقل قول مستقیم از یکی از دوستانم را برایتان ارسال می¬دارم و امیدوارم که شما نیز همچون من ابراز ناراحتی خود را بیان فرمایید .

" یک خبر تازه شنیدم گفتم شاید شما هم نشنیده باشید . سازمان ملل متحد نظر سنجی بزرگی را در ارتباط با ثبت جهانی نوروز انجام داده است مبنی بر این که اگر یک میلیون نفر از ایران به سازمان ملل ایمیل بفرستند این روز به نام ایران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافی ایمل زده نشود این روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.. از حق کشورتان دفاع کنید و نگذارید که نام ایران و ایرانی از جهان محو شود نگذارید که بلایی که بر سر خلیج فارس ما آمد بر سر نوروز ما هم بیاید . خواهش می کنم این مطلب را برای دوستان و ایرانیان دیگری که می¬شناسید بفرستید و آنها را مطلع سازید تا جلوی این فاجعه گرفته شود. "

http://www.PetitionOnline.com/Norouz

sign petition را کلیک و نام و کشور خود را وارد کنید.







پس از سال ها انتظار و ارائه درخواست ثبت جهانی نوروز به سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد - یونسکو - سرانجام هشتم مهر ماه مهمترین جشن باستانی ایرانیان به ثبت جهانی رسید

http://www.bbc.co.uk/persian/arts/2009/09/090930_mg_nowrooz_global_register.shtml

نگرانیت قابل درکه ممنون. به جای این الان دیگه باید از مسایلی که در اینده از دستمون میخوان خارج کنن دفاع کنیم.
چیزایی که هنوز داریم و معلوم نیست کی براشون نقشه میکشن. باید پیش دستی کرد و همه رو ثبت کرد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2742
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز