2733
2734
با این هدیه ها همسرتان سرحال می شود

هدیه خریدن برای مردها کار خیلی سختی است چون چیزهایی که لازم دارند محدود است و خرید یک هدیه هیجان‌انگیز به فکر زیادی نیاز دارد. ما هدیه‌های کوچکی که شما می‌توانید بخرید را نوشته‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها راحت‌تر انتخاب کنید. این هدیه‌ها عمومی هستند و اگر کسی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید سلیقه خاصی دارد می‌توانید با توجه به آن کادو بخرید؛ هدیه‌هایی مثل وسایل ماهیگیری یا سازدهنی از این دست هدیه‌ها هستند.


هدیه‌های پوشیدنی

لباس: بیشتر مردها از خرید کردن خوش‌شان نمی‌آید و اگر زحمت خرید را از سر آن‌ها کم کنید، خوشحال خواهند شد. اگر به سلیقه خودتان مطمئن هستید، با توجه به لباس‌هایی که می‌پوشد یک بلوز مناسب برای او بخرید. با فروشنده قرار بگذارید و اگر لباس اندازه یا مورد پسند نبود، بتوانید آن را تعویض کنید. خرید شلوار یا کفش عاقلانه به‌نظر نمی‌رسد چون حتما قبل از خرید باید امتحان شوند.

کمربند: از آن هدیه‌هایی است که مردها همیشه به آن نیاز دارند. یک کمربند چرمی همیشه آن‌ها را خوشحال می‌کند. پس می‌توانید از کمربندهایی که با کیف پول و لوازم دیگر در یک جعبه فروخته می‌شوند، استفاده کنید.

کیف: کیف پول یا کیف دستی. بسته به هزینه‌ای که درنظر گرفته‌اید، می‌توانید کیف‌هایی با کیفیت متفاوت بخرید.

بقیه در http://mobile-ghk.blogfa.com/page/hadie.aspx
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز