2733
2734
سلام

کسی می تونه منو راهنمایی کنه و

1) ورزش کگلو به من توضیح بده

2) اگه می دونه بگه ممکنه این ورزش باعث انقباض رحم بشه یا برای کسایی که جفتشون پایینه خوب نباشه یا نه؟
تمرینات کگل تمریناتی ورزشی هستند که در مرد و زن قابل انجام هستند و باعث تقویت عضلات پرینه یا ناحیه تناسلی می گردند. این تمرینات بصورت تمرینات استقامتی بوده و فرد با انقباض عضلات ناحیه تناسلی مثل زمانی که می خواهد جلوی ادرار کردن را بگیرد و نگه داشتن انقباض برای حدود پنج ثانیه و سپس رها کردن و مجددا انقباض عضلات و تکرار این عمل که به راحتی و در هر شرایطی قابل انجام است می تواند عضلات ناحیه تناسلی خود را تقویت کند و همین امر باعث می شود تا عمل جنسی بهتر انجام شده و در مردها تاخیر در انزال ایجاد گردد و مرد کنترل انزال را به تدریج به دست آورد.

ماهیچه‌های درگیر در فعالیت جنسی برخلاف ماهیچه‌های بازوها و پاها طی روز به ندرت فعال هستند. با وجود این، زوج‌ها با تقویت این ماهیچه ها می‌توانند از عمل جنسی لذت بیشتری ببرند. ورزش کگل( Kegel ) در زن ماهیچه‌های مهبل را تقویت می‌کند و از این راه به زن کمک می‌کند فرمان این ماهیچه‌ها را به دست گیرد. در نتیجه، مهبل طی عمل جنسی به دور آلت مردانه حلقه می‌زند و زن آسان‌تر به اوج تحریک جنسی یا ارگاسم می‌رسد. هم‌چنین، مردان با کمک این ورزش می‌توانند فرمان ماهیچه‌هایی را که برای توقف جریان ادرار استفاده می‌شوند (ماهیچه‌های( Pubococcygeal به دست گیرند و با منقبض کردن آن‌ها پیش از اوج تحریک جنسی تخلیه منی را به تاخیر اندازند.

ورزش کگل توسط دکتر آرنولد کگل و برای تقویت ماهیچه‌های لگن پیشنهاد شده است و انجام آن چنین است: ماهیچه‌هایی را که برای توقف جریان ادرار استفاده می‌شوند، مانند زمانی که جلوی ادرار را می‌گیرید، منقبض کنید و هر بار سه تا پنج ثانیه به حالت منقبض نگه دارید. هر بار که ماهیچه‌ها را منقبض می‌کنید، نفس عمیقی بکشید و آن‌ها را بین هر انقباض به طور کامل از حالت منقبض درآورید و رلاکس کنید.

این ورزش را در هر زمان و در هر جایی می‌توان انجام داد؛ هنگامی که مشغول خوردن صبحانه‌اید، مجله می‌خوانید، تلویزیون نگاه می‌کنید یا به رادیو گوش می‌دهید. با ده تا بیست بار آغاز کنید و کم‌کم آن را به دست کم صد تا دویست بار در روز برسانید. اگر این ورزش را هر روز انجام دهید، پس از یک ماه به نتایج مطلوبی دست پیدا می‌کنید.

اما در مورد دیلدو، دیلدو آلت تناسلی مردانه مصنوعی است که به اشکال و جنسهای مختلف از پلاستیکی و فلزی و شیشه ای و ... همچنین سفت یا نرم طراحی شده و برای تحریک زنان استفاده می شود. برخی از این آلتهای مصنوعی دارای شیارها و یا خارهایی هستند که باعث تحریک بیشتر می گردند. همچنین برخی از این دیلدوها دارای موتورهای کوچکی هستند که باعث چرخش آنها و یا حالت ویبره یا لرزش آنها می شوند تا تحریک را بیشتر کنند. این وسیله در ابتدا به عنوان یک وسیله کمک جنسی برای زنانی که دچار مشکلاتی در ارگاسم و تحریک هستند تولید شد ولی به مرور مورد سو استفاده قرار گرفت و حتی زنان سالم و بدون مشکل نیز به آن روی آوردند و این وسیله برای تحریک جنسی زنان مورد استفاده قرار گرفت. در یک رابطه جنسی صحیح نیازی به استفاده از دیلدو نیست و این وسیله بیشتر برای خانمهایی که تمایل به داشتن رابطه با مرد ندارند و قصد خود ارضایی دارند استفاده می شود. همچنین در برخی زنان که دیر به ارگاسم می رسند و مرد توان ارضای آنها را ندارد با استفاده از دیلدو زن را تحریک می نماید و هنگامی که زن به آستانه ارگاسم رسید به دخول مبادرت می ورزد تا وی را به ارگاسم برساند. البته باید توجه داشت که در شرع وارد کردن جسم خارجی به واژن زن کراهت داشته و توصیه نمی شود. از لحاظ پزشکی نیز باید مراقب بود تا آلودگی دیلدو باعث عفونت مجرای تناسلی زن نشود. لذا شستشو و ضد عفونی دیلدو و همچنین آغشته کردن آن با ژل لوبریکانت باید انجام شود.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687