2737
2734
نرم افزار وایبر یک نرم افزار ساخت اسرائیله که با توجه به انتشار اخبار جاسوسی آن( شرکت وایبر مدیا در فرم عضویت این نرم‌افزار به روشنی اعلام کرد: «نرم افزار وایبر فایل صوتی مفصلی از مکالمه هر تماسی از همه تلفن‌ها و شبکه‌ها بدست می‌آورد تا درک بهتری از عملکرد شبکه و جزئیات آن از نظر تعداد مکالمه‌های کاربران و مکان‌های تماس و زمان مکالمه‌ها و نوع شبکه استفاده شده، داشته باشد) و جلوگیری کشورها از استفاده این نرم افزار( مثل چین و مصر) و به دلیل حفظ اون همین امسال مالکیت این نرم افزار به یک شخص ژاپنی واگذار شد( برای اطلاعات بیشتر میتونید به سایت ویکیپدیا با نوشتن وایبر + ویکیپدیا مراجعه کنید). در ضمن واگذاری مالکیت معنوی این نرم افزار دلیلی نمیشه که اسرائیلیها به اون دسترسی نداشته باشه، چون کماکان سرورهای اون تو اسرائیل و قبرس قرار داره.
نمدسرا-تزئینات زیبای نمدی http://www.namadsara.blogsky.com/ اینستاگرام www.instagram.com/e_faraji
مامان آوینا خانومآنلاین پست ها : 1362 عضویت:1386/2/4 1393/5/24 - 1:39 عصر لینک مستقیمارسال ایمیل احسانه جان بذار اسراییل بشینه حرفای صد من یه غاز ما رو گوش بده . مگه چی میگیم ؟ نی نی سایت رو دیدی ؟ شده عین سبزی پاک کردن زنهای همسایه . زندگی واقعیمون هم همین شده . روز به روز فرهنگ مردم داره میاد پایین تر ، چون روز به روز ایران بسته تر میشه و دستش از دنیا کوتاه تر . همه دارن درگیر یه دشمن فرضی میشن ، کی هست این دشمن ؟ بذار اسراییل بشینه حرفای ما رو گوش بده ، اونی که بخواد حرف محرمانه بزنه نمیره از وایبر استفاده کنه . البته نمیدونم اینکه شام چی داریم و مادرشوهرم چی کار کرد هم حرف محرمانه حساب میشه یا نه ؟ دنیا داره به کجا میرسه و ما کجا داریم میرسیم ؟ حالا دو روز دیگه اگه سیاست مدارهای ما مصلحت پر شدن جیبشون رو در ارتباط با اسراییل دیدن همچین ازش چهره خوب میسازن که دهن همتون باز میمونه . اینا بازیه . ما ها نخودی های این بازی هم حساب نمیشیم .
نمدسرا-تزئینات زیبای نمدی http://www.namadsara.blogsky.com/ اینستاگرام www.instagram.com/e_faraji


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
مامان آوینا جون راست گفتی چون بیشترین استفاده از شبکه های مجازی طبق اعلام سایت www.emarketer.com مربوط به ما جهان سومیها شامل آفریقا و خاورمیانه هست و بیشترین کاهش درصد استفاده از این شبکه ها هم به کشورهای پیشرفته برمیگرده. در ضمن اگه ما از سبزی پاک کردن و ... حرف میزنیم که محرمانگی اون برامون اهمیت نداره میتونیم از شبکه های مجازی داخلی استفاده کنیم تا اگه سودی هم داره به یه ایرانی برسه و همینطور اینقدر این پهنای باند کشور رو الکی برای حرفهای صد من یک غاز استفاده نکنیم.
نمدسرا-تزئینات زیبای نمدی http://www.namadsara.blogsky.com/ اینستاگرام www.instagram.com/e_faraji
2740
یه راه درامد زایی تبلیغاته که همین اطلاعات مربوط به سن افراد، علایق و ... افراد را به شرکتهای تجاری میفروشند. یه علمی که از اطلاعات افراد استفاده میکنه data mining هست. بطوریکه از روی اطلاعات افراد به علایق و روابط اون شخص پی میبره. راه دوم ضرری که به کشور و بطبع سودی که به اون کشور وارد میکنه و اون پهنای باندیه که ما از خارج بابت استفاده از این سرویس میخریم.چون با استفاده از این سرویس حتی بین دو ایرانی یکبار اطلاعات از کشور خارج و دوباره به کشور برمیگرده.
نمدسرا-تزئینات زیبای نمدی http://www.namadsara.blogsky.com/ اینستاگرام www.instagram.com/e_faraji
خب اگر داستان اینه که از نی نی سایتم نباید استفاده کنیم کلا بشیم کره شمالی که مبادا کسی یه قرون از کنار تامین نیازهای ما در بیاره یعنی اصلا نگاه که میکنم یاهو و گوگل بگیر تا سایت های علمی الزویر و پروکوئست و ... مجلات آی اس آی همه شایسته تحریم هستن!!!!!!
فایده نداره ما همش داریم کالای اسراییلی میخریم مصرف میکنیم .ای کاش کالای ایرانی هم یکم با وجدان تهیه میشد کیفیت داشت.الان خیلی چیزا هست مثلا نوشابه پپسی درسته توایران تولید میشه ولی بازم امتیازش مال اسراییله!!!!
من کاری به این کارها ندارم
ولی زبان بین المللی ما آمریکایی هست
تو این گرما جلوی کولر ساخت آمریکا و اروپا داریم خنک میشیم
داریم با سیستم خارجی ها میایم نی نی سایت
اگه هواپیماهامون هم آمریکایی بودن اینقدر طلفات نمیدادیم

طراحی واجرای جدیدترین تم های تولد..همراه ایده برای اجرای تولد...09019217312تلفن سفارش
ای بابا تا وقتی وایبر نبود کلی باید پول تلفن میدادم چون شهر غریبم مکالمات زیاد میشد اما از وقتی اومده فقط پول نت و تو شهری ۰خدا خیرش بده هر کی وایبر واسکایپ رو ایجاد کرد کلی دلتنگی از دوشم برداشت
دیگه اگر قراره کسی استفاده نکنه اینها مدارک مستدلی بودن مبنی بر عدم استفاده و همینطور اسراییلی بودن وایبر.
نمدسرا-تزئینات زیبای نمدی http://www.namadsara.blogsky.com/ اینستاگرام www.instagram.com/e_faraji
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687