2737
2739
عنوان

بدو که منتظــرتـه!

553 بازدید | 13 پست
امروز صبح وقتی از خواب برخواستی، تو را تماشا کردم و امید داشتم که با من حرف بزنی. فقط چند کلمه،و یا از من به خاطر خوبی که دیروز در زندگی تو اتفاق افتاد تشکر کنی،اما تو سرگرم پوشیدن لباس بودی.
هنگامیکه میخواستی از خانه بیرون بروی میدانستم که میتوانی چند دقیقه ای توقف کنی و به من سلام کنی، اما تو خیلی سرگرم بودی. زمانیکه پانزده دقیقه بیهوده بر روی صندلی نشسته بودی و پاهایت را تک...ان میدادی، فکر میکردم که میخواهی با من سخن بگویی اما تو به سوی تلفن دویدی و با یکی از دوستانت تماس گرفتی تا از چیزهای بی اهمیت بگویی، من با صبر و شکیبایی در تمام مدت روز تو را نگاه میکردم ولی تو آنقدر مشغول بودی که هیچ چیز به من نگفتی.
موقع خوردن نهار متوجه شدی که چند نفر از دوستانت قبل از غذا کمی با من حرف میزنند، اما تو چنین کاری نکردی. باز هم زمان باقیست و امیدوارم که تو سرانجام با من حرف بزنی... به خانه رفتی و به نظر میرسید که کارهای زیادی برای انجام دادن داری، بعد از انجام چند کار تلویزیون را روشن کردی و وقت زیادی را در برابر آن سپری کردی.
.. من باز هم با شکیبایی منتظر ماندم تا بعد از تماشای تلویزیون و خوردن غذا با من حرف بزنی..هنگام خواب گمان کردم که خیلی خسته ای، بعد از گفتن شب به خیر به خانواده، سریعا به سوی رختخواب رفتی و خوابیدی... مهم نیست شاید نمیدانستی که من همیشه با تو هستم.
من بیش از آنچه تو بدانی، صبر پیشه کردم، من حتی میخواستم به تو بیاموزم که چگونه با دیگران صبور و شکیبا باشی.
من، به تو عشق میورزم و هر روز منتظرم تا با من حرف بزنی...
بسیار خوب تو یک بار دیگر از خواب برخاستی ومن نیز یک بار دیگر فقط به خاطر عشقی که به تو دارم منتظر خواهم ماند... به این امید که امروز کمی از وقتت را به من اختصاص دهی. روز خوبی داشته باشی.
(دوست تو، خدا)
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728
خدایا منو ببخش
هر وقت در زندگی‌ات گیری پیش آمد و راه بندان شد، بدان خدا کرده است؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی؟ هر کس گرفتار است، در واقع گرفته ی یار است. ( حاج آقا دولابی)
خدایا خجالت می کشم ازت ، بخاطر تمام نعمت هایی که به من دادی و من حتی شکر یکی از نعمت هاتو به درستی بجا نیاوردم . خداجونم شرمنده که بعضی وقتا ناامیدت کردم . امیدوارم تا دیر نشده از این خواب بیدار شم .
به خدا گفتم : " بیا جهان را قسمت کنیم ؛ آسمون واسه من ابراش مال تو ، دریا مال من موجاش مال تو ، ماه مال من خورشید مال تو ......" خدا خندید و گفت : " بندگی کن ، همه دنیا مال تو ....من هم مال تو ". (حسین پناهی)
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687