2733
2734
مطالعات جدید ثابت کرد که از اشک زنان بویی متصاعد می‌شود که هورمون تستوسترون مردان را کاهش می‌دهد و میل آنها به زنان را کم می‌کند.
در ادامه این تحقیقات مشخص شد که این بو حتی زمانی که مردان اشک را نبینند نیز موثر است.
این برای نخستین بار است که ساختاری شیمیایی اشک و بوی ناشی از آن بررسی می‌شود و نتایج علمی‌آن در اختیار دیگران قرار گرفته است.
‘نوام سوبل’ محقق موسسه عصب شناسی در این باره گفت: ‘ ما مشخص کردیم که از اشک زنان سیگنال هایی به مردان در قالب بو منتقل می‌شود که این سیگنال تمایل مردان به زنان را کاهش می‌دهد زیرا به طور مستقیم روی هورمون تستوسترون مردان اثر می‌گذارد.’

در حالی که ارتباط انسان ها از طریق کلام و نگاه ثابت شده بود اما این تحقیق ثابت کرد که سیگنال های شیمیایی نیز حاوی اطلاعات بسیاری هستند که انسان ها از خود ساطع کرده و به طرف مقابل منتقل می‌کنند.
دانشمندان متوجه شده اند که اشک احساسی، حاوی پروتئین بیشتری نسبت به اشک معمولی است که از چشم خارج می‌شود در نتیجه بو و تاثیر بیشتری در کاهش میل جنسی مردان دارد.
سوبل گفت:نکته بسیار جالب این بود که دیدن اشک زنان هیچ احساسی اعم از اندوه یا همدردی را در مردان مورد آزمایش ایجاد نمی‌کرد.
در آخر معلوم شدن که اشک زنان در مردان همان تاثیری را ایجاد می‌کند که خرناس و بوی عرق مردان برای زنان!
این مطالعه روز جمعه در مجله ‘ساینس’ منتشر شده است..


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
ااااااااااااااااااااااااااااااااااا پس چرا برای من برعکسههههههههههههههههههههه

خدا نکنه من گریه کنم دیگه هیچی دیگههههههههههههههههههههههههههههههه.ههههههههه
هروقت که خواستی در مورد راه رفتن کسی نظر بدی اول کمی با کفش های او راه برو
2740
گریه منم روی شوهرم هیچ تاثیر مثبتی که نداره هیچ بدتر پرروترش هم می کنه .......... هههههههههه
وقتی می بینم بیژن بنفشه خواه این قدر پیر شده، به حسین کعبی میگن پیشکسوت فوتبال، الهام پاوه نژاد نقش مادر بازی میکنه، میفهمم چقدر پیر شدیم Smiley
شوشوی ما هم تا اشک منو میبینه بی رحم ترین ها تو دنیا میشه....اون بی محلی کردنش از همه بدتره.......هیچ وقت نخواسته جلوی اشکامو بگیره...........

پس این دفعه اگه خرناس کشید منم بهش بی محلی میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* بر برگ برگ دفتــــر عمــــرم نوشتــــه ام .....
نابرده رنج، گــــنج به من داده است حسیــــن(ع) *
دقیقا این درسته.حداقل برای خودم و آقایونی که اطرافم هستند می دونم که صادقه.گریه خانوما باعث میشه که از لحاظ روانی ازشون فاصله بگیریم و یک ترس و عدم نارضایتی را در مرد بوجود میاره.(خودم که همین مدلی هستم).بهتره بگم وقتی که یک زن گریه می کنه مخصوصا از روی ناراحتی بیشتر مرد را عصبانی تر می کنه و یکجورایی تحقیرش می کنه و هر کاری می کنه که اینو از بین ببره.یا با خشونت و رفتار زشت یا اینکه خیلی بتونه خودشو کنترل کنه و در موقعیت حساس باشه سعی می کنه همدردی کنه.کلا به شخصه از اشک ریختن خانوما خیلی بدم میاد مخصوصا وقتی متنفر میشم که مثل مال همسر سابقم اشک تمساح باشه!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تو

svvfdrhicdevk | 5 دقیقه پیش

مباحثه

manammaman | 5 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز