بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم احتمال داره مسمومیت بارداری گرفته باشه بهتره بستری بشه فشارش چنده
I dream of rain ..........I dream of garden in the desert sand .....I wake in vain....I dream of love as time runs through my hand......I dream of fire.... those dream are tied to a horse that will never tire and in the flames...her shadows play in the shape of a mans desire ..... this desert rose ... each of her veils, a secret promise ...this desert flower ...no sweet perfume ever tortuerd me more than this....and as she turns... this way she moves in the logic of all my dreams ....this fire burns ... I realize that nothing as it seems... sweet desert rose ....this memory of Eden haunts us all...this desert flower....this rare perfume , is the sweet intoxication of the fall...............
فشارش خوبه ولی نگران نباش بستری باشه بهتره وقتی مرخص میشه که دفع پروتیین نداشته باشه
I dream of rain ..........I dream of garden in the desert sand .....I wake in vain....I dream of love as time runs through my hand......I dream of fire.... those dream are tied to a horse that will never tire and in the flames...her shadows play in the shape of a mans desire ..... this desert rose ... each of her veils, a secret promise ...this desert flower ...no sweet perfume ever tortuerd me more than this....and as she turns... this way she moves in the logic of all my dreams ....this fire burns ... I realize that nothing as it seems... sweet desert rose ....this memory of Eden haunts us all...this desert flower....this rare perfume , is the sweet intoxication of the fall...............
اره عزیزم از 24 ساعته میگیرن بعد ممکنه بیاد خونه بگن از بگیره خودش ببره ازمایشگاه .(از ادرار)
من جاریم هفته پیش تو هفته36 به دلیل دفع پروتیین یه شب بیمارستان لاله موند فرداش ازش آز دوباره گرفتن دیدن پایین نیومده فشارشم رفته بالا ختم بارداری دادن
دخترم نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست گوش کن . . . نبض دلم زمزمه اش با تو یکی ست
اگه فشارش بالا نباشه مشکلى نىست..نگران نباش..منم دفع پووتىىن داشتم دوىست و شصت بود..اما چون فشارم بالا نبود دکترم گفت مشکلى نىست و هفته سى و نه زایمان کردم...
حق با بودایی ها بود آدمهای گناهکار به مرگ محکوم نمیشوند'به زندگی محکوم میشوند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

داغ ترین های تاپیک های امروز