2733
2734
عنوان

فروش خرنوب

197 بازدید | 7 پست
سلام خدمت خانمهای عزیز خانمهایی که خرنوب رو پیدا نکردن من می تونم براشون ازسال کنم در صورت درخواست به این شماره تماس بگیرید
فروش سیسمونی به قیمت تولیدی


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

[۱/۵،‏ ۴:۲۴ ب.ظ] مهسا: *رهاپست ها : 3021عضویت:1389/11/17 00 خرنوب درمان موثر برای افزایش تعداد و تحرک اسپرم (افزایش کم تحرکی اسپرم)a خرنوب میوه درختیه که دکتر ابراهیم برای آقایونی که تعداد اسپرمشون کمه و یا اسپرم کم تحرک دارند و همچنین درمان زود انزالی معرفی کرده من تو سایت دکتر ابراهیم ده ها و صد ها نفر رو دیدم که ایمیل زدند و از ایشون تشکر کردند و گفتند که با همین روش نتیجه گرفتن !!!!!!  <> طرز استفاده:  در نیم لیتر آب در حال جوشیدن، 7الی 8عدد (بزرگ) خرنوب را شکسته و خرد کرده و بریزید در شعله ملایم و ظرف در بسته، 3 دقیقه بجوشانید. بعد از اتمام مدت جوشیدن زیر اجاق را خاموش نمائید و 20 دقیقه استراحت دهید. بعد از اتمام زمان استراحت با قاشق قطعات خرنوب را از آن خارج نمائید. بعد از خنک شدن نصف آن را صبح با شکم گرسنه و نصف دیگر آن را شب، هنگام رفتن به رختخواب بنوشید. این طرز استفاده را به مدت یک هفته هر روز اجرا نمائید. بعد از گذشت هفتة اول به مدت سه ماه هر شب هنگام رفتن به رختخواب یک لیوان بنوشید. در ماه‌های بعد گهگاهی بکار ببرید.  برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت مقادیر و زمان مصرف ضروری میباشد.  من .  [۱/۵،‏ ۴:۲۴ ب.ظ] الهه: طرز استفاده:  در نیم لیتر آب در حال جوشیدن، 7الی 8عدد (بزرگ) خرنوب را شکسته و خرد کرده و بریزید در شعله ملایم و ظرف در بسته، 3 دقیقه بجوشانید. بعد از اتمام مدت جوشیدن زیر اجاق را خاموش نمائید و 20 دقیقه استراحت دهید. بعد از اتمام زمان استراحت با قاشق قطعات خرنوب را از آن خارج نمائید. بعد از خنک شدن نصف آن را صبح با شکم گرسنه و نصف دیگر آن را شب، هنگام رفتن به رختخواب بنوشید. این طرز استفاده را به مدت یک هفته هر روز اجرا نمائید. بعد از گذشت هفتة اول به مدت سه ماه هر شب هنگام رفتن به رختخواب یک لیوان بنوشید. در ماه‌های بعد گهگاهی بکار ببرید.  برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت مقادیر و زمان مصرف ضروری میباشد. 
فروش سیسمونی به قیمت تولیدی
2728
سلام دوستان خوبم ازتون خواهش میکنم اگر مشکل ناباروری دارید خودتون و همسرتون همزمان با هم دو روش معجزه آسای درمان ناباروری دکتر ساراچ اوغلو رو انجام بدید بخدا ضرر نمیکنید به امتحان کردنش می ارزه.قبل از اینکه هزینه های گزاف ای وی اف و میکرو و حتی ای یو ای رو متحمل بشید سه ماه به خودتون فرصت بدید حتی اگر باردار هم نشید این عمل به قوی تر شدن تخمک ها و اسپرم هایی که قراره از بدنتون گرفته بشن کمک میکنه چندین هزار نفر در ترکیه و حتی در ایران از این دو روش درمانی به آرزوشون رسیدن.. خیلی ها منو تو نی نی سایت میشناسند، از سال 91 که این روش ها رو معرفی کردم خیلی ها هم خدا رو شکر نتیجه گرفتند خواهش میکنم امتحان کنید و اگر نتیجه گرفتید برای من هم دعا کنید . تو وبلاگم طریقه صحیح استفاده رو گذاشتم میتونید تو کلوپ و یا وبلاگم نظرات کسانی که استفاده کردند رو هم بخونید آدرس کلوپ http://old.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=18481&ChatDate=20-4-1393 / اینم آدرس وبلاگم http://kharnoob.blogfa.com برای عضویت در کانال تل گرام از طریق خط 09120743885 در تل گرام مسیج بفرستید. در صورت نیاز برای سفارش خرنوب هم میتونید با همین شماره تماس بگیرید. خرنوب رو گرون نخرید من خودم با بهترین کیفیت براتون میفرستم خیالتون راحت اگر ناراضی بودید پس بفرستید.
ناباروری دارید؟ دو روش معجزه آسای ناباروری معرفی میکنم هزاران نفر باهاش نتیجه گرفتند. مشاوره>> ۰۹۱۲۰۷۴۳۸۸۵ مشاهده نتایج درمان در پیج اینستا
دوستان عزیز شرکت ما تنها وارد کننده مجاز و قانونی میوه خرنوبه که در شرایط بهداشتی و با مجوز وارد می کنه. ما از اسپانیا و ترکیه محصولمون رو به فرانسه - سوئد - روسیه - آلمان و ایران صادر می کنیم. در ایران تا بحال بصورت کلی به کارخانجات میفروختیم و حالا تصمیم داریم محصولمون رو برای مصرف خانگی هم عرضه کنیم. متاسفانه عطاریها و دوستانی که فروشنده خرنوب هستن خرنوبشون بصورت قاچاق و بدون هرگونه نظارت بهداشتی و در شرایط خیلی بدی از طریق کوههای کردستان و... به ایران میاد و این مسئله به نظر ما رسید که با توجه به نیاز بازار بهتره خرنوب واقعی و با کیفیت رو به هموطنانمون عرضه کنیم. در هر صورت لطفا اگر می خواین از خرنوب استفاده کنید این موارد رو در نظر داشته باشید: 1- دقت کنید خرنوب اصل بخرید. 2- به هیچوجه پودر خرنوب نخرید چون هرنوع ضایعاتی داخلش استفاده و قابل مشاهده و تشخیص نیست. 3- شیره خرنوب برای بیماریهایی مثل تپش قلب و بیماریهای تنفسی مفیده و برای باروری تاثیر چندانی نداره. اگر اطلاعاتی در مورد خرنوب نیاز دارید من از طریق آی دی ت ل گ رام binsupport@ در خدمتتون هستم. صفحه وب سایت ما هم kharnoob دات کام هست. هم می تونید فواید خرنوب رو ببینید و دستورات آشپزی با خرنوب رو مطالعه کنید و هم اگر دوست داشتید خرید کنید. ضمنا محصولات شرکت ما هم گارانتی بهترین قیمت رو داره و هم ضمانت بهترین کیفیت. اگر از کیفیت ناراضی بودین می تونید محصول رو پس بفرستین.
سلام دوستان خوبم ازتون خواهش میکنم اگر مشکل ناباروری دارید خودتون و همسرتون همزمان با هم دو روش معجز ...

لطفا درخواست دوستی قبول کنید باهاتون کار دارم ،جواب پیامهاتونو نمیدین

 اللهم عجل لولیک الفرج 😍😍😍 لطفا برای سلامتی تو دلیم یه صلوات بفرستید 😘😘😘
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687