2733
2739
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷




پوره ی هویج و سیب زمینی
هویج یک عدد - سیب زمینی یک عدد - آب مرغ نصف فنجان - کره یک قاشق مربا خوری - جعفری
هویج و سیب زمینی رو ریز میکنیم و میزاریم با آب مرغ بپزه در آخر بهش جعفری و کره و اضافه میکنیم یه مقدار که قوام اومد میکس میکنیم تقریبا باید حالت خمیری داشته باشه.
راستی جعفری رو همیشه آخرین لحظه اضافه کنید و در زمان پختش در ظرف و ببندین که ویتامینهاش از بین نره.
پوره کدو و سیب
کدوی زمستانی: دو تا سه قاچ متوسط - سیب: یک تا دو قاچ
قاچ های کدو را به دو صورت می توان پخت. در روش اول می توان آنها را با کمی آب بخار پز کرد. برخلاف ظاهر سختشان، کدوهای زمستانی خیلی سریع نرم میشوند و می پزند. در روش دوم می توان آنها را در ظرف مناسب (برای قرار دادن در مایکروفر) گذاشت و درب ظرف را سلفون کشید. گوشه سلفون را برای خروج بخار آب کمی باز گذاشته و آن را به مدت 5دقیق می پزیم (بسته به قدرت مایکروفر این زمان متفاوت است). مغز کدو را بعد از پخت از پوست جدا کرده و له می کنیم. قاچ سیب پوست کنده را هم با رنده ریز می کنیم و به کدو اضافه می کنیم و میدهیم دلبندمان نوش جان کند! البته میتونید کمی کره وشیر هم اضافه کنید.
پوره بـه:(6 ماهگی)
به پوست گرفته شده 4تکه کوچک - کره 1 ق چایخوری - شیر 10cc
ابتدا تکه های به را با مقداری آب به مدت 30 دقیقه کاملاً بپزید سپس مانند همهء پوره ها تکه های به را له کرده با شیر وکره مخلوط کرده و به نی نی میدهیم.
میتوان آبی را که در آن به را پخته ایم نگه داریم ودر غذاهای نی نیا بریزیم عطر خوبی به غذا میده.
نوع دیگر دسر ها و کرمها
کرم سیب: (6ماهگی)
آرد برنج 1 قاشق غذاخوری - سیب ( به یا گلابی) متوسط 1 عدد - آب 1 فنجون
آرد برنج و آب را مخلوط کنین و بزارین روی حرارت و نصف یه سیب رو پوست بکنین و رنده کنین و بریزین توش و بزارین 1 ربع که کاملا بپزه و نرم بشه.
نکته1: گلابی حاوی ویتامین ای و ث و همچنین دارای کلسیم، آهن، منیزیم و روی است.یکی از خواص گلابی خاصیت ملین بودن آن است و دانه‌های ریزی که در موقع خوردن گلابی احساس می‌کنید، برای دفع مواد زائد مفید می‌باشند.
2728
عزیزم سیب هر کدام از موادی که گفتی رو رنده کن یا له فرقی نداره ، بعد یک مقدار کره اضافه کن (البته باید داغ باشه تا کره آب بشه) بع هم شیر جوشیده سرد شده اضافه کن،شیر باید تا حدی اضافه کنی که قوامی که دوست داری رو بدست بیاری. چون پسر گلت تازه می خواد پوره رو شروع کنه بهتره رقیقتر براش درست کنی.نووووووووش جووووووووونش
2740
اگه از شیر خشک آماده شده استفاده کنی بهتره .
سیب زمینی آب پز رو رنده ریز کن یا له کن و تا داغ کمی کره و شیر اضافه کن تا غلظت دلخواه رو پیدا کنه روی حرارت نذار سیب زمینی بهتره که دوبار حرارت نبینه.
هویچ هم زیاد توی سوپ و پورش استفاده نکن نیتراتش بالاست از کدو سبز یا کدو حلوایی (پخته)هم میشه توی پوره سیب زمینی اضافه کرد

شیر برنج با سیب (درختی) پخته شه هم خوبه اینو سامان گلریز آموزش داد.
هیچ وقت قرص هایی که حال آدم را خوب می کنند، جای خوب هایی که دل آدم را قرص می کنند ..را نمیگیرند...

بهترین و موثر ترین درمان و بهتره بگم  بهترین پیشگیری برای بیماری کرونا شیر بز هست چون 96 درصد پروتئین و ویتامین داره و در بالابردن سیستم ایمی نقش بسیار بالایی داره فقط کافیه روزی یک لیوان شیر بز بخورید میتونید خواص شیر بز رو در اینترنت سرچ کنید اما فقط شیر بز رو از یه جای مطمن بخرید لبنیات بز بهترین نوع لبنیات شیر بز هست من اینو با تجربه میگم خیلی خیلی ارزش غذایی بالایی داره چون شیر بز بر خلاف تصور عموم طبع معتدل دارد و طبعش سرد نیست و حاوی 96 نوع ویتامین هست و میتونه نیازهای یک انسان بالغ رو کاملا رفع کنه برای نوزادان و سالمندان هم بسیار مفید هست چون هضم خیلی راحتی داره و در بالابردن سیستم ایمی نقش به سزایی داره کافیه فقط به سرچ در مورد فواید شیر بز کنید اون وقت به خواص فوق العاده پی می‌برید دوستان اگر تهران زندگی می‌کنید مزرعه ا ی هست به نام مروگل چون بزهای فرانسوی دارن تمام فصل‌ها شیر بز دارن و در محیطی کاملا بهداشتی هستن و شیر وشی جلوی شما انجام میدن یک بار امتحان کنید مطمئنم همیشه دنبال شیر بز هستید بخصوص برای دلبندانتان لبنیات بز مروگل رو سرچ کنید آدرس میاد بهترین خصلت شیر و لبنیات بز کم بودن چربی هست که بهترین لبنیات ازشیر بز برای کودکان و سالمندان بسیار مفید هست بخصوص برای مبتلایان به فشار  اگر خواستید مزرعه بز مروگل رو سرچ  کنید آدرس میاد بهترین جا برای تهیه شیر بز رو میاره هم بهداشتی هست هم همه فصل‌های سال شیر بز داره

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687