2737
2734
عنوان

از شیراز تا مشهد

8628 بازدید | 8 پست
سلام دوستان. ما به امید خدا می خواییم با ماشین خودمون از شیراز بریم مشهدو ممنون می شم تجربه ای دارین در اختیارم بزارین و اینکه تو مسیر چه جاهای دیدنی پیشنهاد می کنین بریم و اونجا چطور؟ با بچه چهار ساله. ممنون. نائب الزیاره تون هستم. اولین باره این مسیر طولانی رو با ماشین می ریم.
ان مع العسر یسرا، فان مع العسر یسرا
شما دو تا راه دارین برای رفتن به مشهد یکی این که بعد از شیراز نرسیده به اصفهان از جاده ابرقو بروید برای مشهد که راه کلا کویری هستش و فوق العاده گرم و چند تا استراحتگاه بیشتر نداره تا طبس .. طبس یک امام زاده خیلی خوب و بزرگ هست .. برادر امام رضا هستن یک راه دیگه این که بیایید از اصفهان و تهران و فیروز کوه برین برای مشهد که البته راهتون خیلی دور میشه سوالی داری بپرس گلم من هر دو جاده رو بارها رفتم
 خوب دیدن شرط انسان بودن است                      عیب را در این و آن پیدا مکن    مولانا 
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



پیشنعادای من: موجای ابی برین_ویلاو جوجه تو طرقبه عالیه اکبر جوجه داره-پیتزا فاردفود. اول بلوارجلال ال احمد
با علی از یا علی یک نقطه کم دارد ولی.. یا علی گفتن کجا و با علی بودن کجا..!!
2728
اگه هزینتون میرسه پدیده هم یه باررفتنش میرزه منظورم رستورانشه هایپر مارکتشم هست خیلی بزرگ و جالبه اونم برین
با علی از یا علی یک نقطه کم دارد ولی.. یا علی گفتن کجا و با علی بودن کجا..!!
کوتاهترین مسیر، مسیر یزده. 1300 کیلومتر. البته از کرمان هم می تونید بیاید که تقریبا همین قدر راهه. فقط حواستون باشه که بعد از طبس از مسیر گناباد نرین که راهتون دور می شه.
بعضی آدما مثل قطار شهربازین. آدم باهاشون خیلی حال می کنه، ولی به جایی نمی رسه (رضا رفیع)
من هستم دوستان. می یام می خونم. ممنون از نظراتتون. ما از راه یزد می خواییم بریم. فک کنم خیلی گرم باشه. هیچ شهری هیچ جایی نگرفتیم! حتی مشهد! چادر مسافرتی برای احتیاط برمی داریم. البته که می دونم عوارض چادر گرفتن رو!
ان مع العسر یسرا، فان مع العسر یسرا
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز