2733
2739
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
mona joon mobarak baleeeeeeeee malome ke shoma bardari bavaret nemishe na?
mesle khode man vagjti shenidma ye hes eajbi dashtam na khoshhal bodma na narahat bishtar shoke shode bodam ba inake khodma mikhastam vali bavaram nemishod be in zodi bardar besham.
male man 500 bod bardar bodma che beres emale to ek 1000 bode.
movazebe khodet bash azizam.
2740
سوگند عزیزم
دوست داشتم این خبرو یه جور دیگه بدم ولی از آنجاییکه یه جورایی شوکه شدم خودم هم متوجه نشدم چی نوشتم...

ما بعد از 8ماه نتیجه گرفتیم دقیقا هنگامیکه به طور قاطعانه همه چیزو به خدا سپردیم این اتفاق افتاد، ماههای قبل به خودم میگفتم خدایا هر چی خودت بخوای ولی این حرف خالص نبود وقتی نمیشد یه چرایی میموند ته دلم...ولی این دفعه هم ناامید بودم هم به خدا واگذار کردم.

باورتون میشه یک دکتر به من گفت همسرم 80% اسپرمش نرمال نیست و خودم باید لاپاراسکوپی کنم برای برداشتن لایه‌ای از روی تخمدانم و بعد از آن IUI.

خیلی ناامید بودم و ناراحت... ولی دیگه سپردیم به خدا.

امیدوارم همه بچه های اینجا هم زودتر نتیجه بگیرن.
سلام مونا جون مبارکه عزیزم من بعد از 25 روز تاخیر در پریود رفتم آز دادم که بتای منم 1000 بود که دکتر آزمایشگاه بهم گفت ممکنه دوقلو باشه که وقتی رفتم دکتر زنان و سونو دادم معلوم شد که دوقلو باردارم.
عزیزم منم بعد از 2 سال نازائی و شرایطی مثل تو فهمیدم که باردارم دکتر منم گفت که برم واسه لاپرا . که داشتم خودمو برای لاپرا آماده می کردم که دیدم حامله ام بدون هیچ علائمی.
سلام

مبارک باشه خانمی

می شه بگی روز چند پری بتا این رقم بوده ؟؟؟؟؟
من هم امروز روز بیست و سه پری هستم می ترسم برم آز بدم . بی بی چک امتحان کردی بعد آز دادی؟؟؟؟
به نظرتون من الان برم آز بدم معلوم می شه آخه آخر هفته می خوام برم مسافرت تا پنج روز تهران نیستم .
ایشالله هر چی هست سالم و صالح بیاد بغلت.

ولی مال من نموند و 2 هفته پیش سقطش کردم. ایشالله که دوقلو باشه واست.
من وقتی سقط کردم هفته 12 بودم یعنی 2 هفته دیگه می شدم 4 ماهه ولی نشد که بشه. تو سونو سه بعدی معلوم شد بچه های من یکی دختر و یکی پسر بودن . خدا بیشتر لازمشون داشته دیگه.
وقتی می بینم یکی نتیجه گرفته یاد خودم میوفتم و از ته ته ته قلبم خوشحال می شم .
آرزو می کنم بارداری خوبی داشته باشی.
ولی یه نصیحتی می خوام بکنم و اینکه اگه شاغلی حتما حتما بعد از 1 ساعت نشستن پاشو و یه ربع راه برو . این کاری بود که من نکردم و منجر به سقطم شد.
سلام مامان پانیذ . به نظر من فعلا زوده و انقدر به خودت استرس نده . پری من 25 روز گذشته بود که به خاطر سرما خوردگی من رفتم دکتر و معلوم شد من حامله بودم. خودتو بزن به بی خیالی فقط یه خورده مراعات کن و بذار وقتش که شد بری آز بدی.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز