2733
2739
میخوام به دختر 2 و نیم سالم شیر گاو شروع کنم.تا الان فقط شیر خشک میخورد.چون کولیک نوزادی داشت ترسیدم زودتر شیر گاو رو شروع کنم.حالا 3 روزه شیر پرچرب کاله میدم.خیلی سیر نگهش میداره.قبلا 700 میلی در روز میخورد اما الان 500 میل.دکترم گفته تو این سن باید یه لیتر شیر بخوره.نمیدونم چه کنم؟

 به نظر من بهترین شیر برای کودکان شیر بز بدون بسته بندی  و صنعتی است . من مطالعاتی که داشته ام در جهان یکی از پرمصرف ترین شیر ه برای نوزادان ، سالمندان ، کودکان ، حتی کودکان و افراد سالم شیر بز است. بدلیل اینکه شیر بز داری 96 در صد از پروتئین ها و املاح  موجود و شناخته شده در دنیا  در درون خود دارد. همچنین تقویت سیستم ایمنی بهبود سیستم گوارش مناسب برای کودکان حساس به پروتئین گاو بهترین جایگزین شیر مادر است.  اما مسئله ای که هست گرفتن شیر بز از جائی که قابل اعتماد باشد که من مزرعه  شیر بز مروگل که مربوط به یک دکتر در شهریار است پیشنهاد میدهم که گوگل سرچ کنید اطلاعات می گیرد. اکثر بستگان  و اشناسایان که می شناسم  بر وزن گیری و رشد بهتر  نوزاد و کودکانشان بر اساس تجویز بزشکان شیر بز از این مزرعه می گیرند.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز