2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2740
سلام

اینجانب مشاورقانونی دانشجویی و نماینده رسمی یکی از 10 دانشگاه برتر پژوهشی استرالیا می باشد. همچنین فارق التحصیل مهندسی کامپیوتر, آشنا به زبان انگلیسی و قوانین مهاجرت می باشم.بنده در جستجوی پرستار خانم رجیستر شده RN یا به زبان فارسی دارای 2 سال طرح پرستاری و 4 سال سابقه پرستاری تمام وقت؛ به منظور ازدواج هستم که پرستار بهتر است دارای شرایط زیر باشد آشنایی کافی با زبان انگلیسی ترجیحا IELTS و سن بین 25 تا 35 سال.

هدف از بیان شرایط فوق این است که بنده قصد دارم برای اقامت دائم کانادا فدرال FSW از طریق تخصص اقدام کنم و از آنجایی که برای امسال سهمیه 500 نفر از سراسر جهان گذاشتند که اصطلاحا به آن می گویند Cap Reached این فرصت به زودی از بین میرود تا ژولای سال 2012 که باید منتظر قوانین بروز شده باشیم.

خوب باید بدانید که برای اقامت دائم کانادا از طریق تخصص چندین فاکتور از جمله سن, تحصیلات, سابقه کار, مهارت زبان IELTS و تحصیلات همسر امتیازاتی هستند که شخص متقاضی به همراه همسر باید بدست آورد تا نمره قبولی 67 Pass Mark را به دست بیاورد.

لطفا برای توضیحات بیشتر با بنده تماس بگیرید. متشکرم
Email: rhmkhch@gmail.com
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز