2737
2739
من گازم البرز واقعا راضیم
اینجا می تونید سوالات پزشکی خودتون در هر زمینه ای رو در اسرع وقت دریافت کنید http://www.madarclub.com/fa/apply/asali64 ضمناً با ثبت نام تو این سایت می تونید از جایزه های نفیسی که هر ماهه بین اعضا تقسیم می کنند بهره مند بشین!!!
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



بهترین گاز رومیزی که میتونی بخری البرز هست..

همه قطعاتش ماله دیفندیه - که بقیه ماله سابافه

فندکش بی نظیره و اصلا خراب نمیشه..

من 5 ساله که گاز روم دارم آخ نگفته

آز اشپزخانه استیل البرز خریدم..خیلی بهم تخفیف داد

2742
بهترین گاز رومیزی که میتونی بخری البرز هست.. همه قطعاتش ماله دیفندیه - که بقیه ماله سابافه فندکش ب ...

دوست عزیزو مهربانم سوال مربوط به سوال 93 هست و چند سالی دیر مشاوره دیدین😊😉

2740
انقد تو این تاپیکا میگن میشکنه ادم میترسه بخره

من الان فکر کنم 15 ساله شیشه ای دارم، هم خونه قبلیم شیشه ای بود که تازه چینی هم بود اون، هم این که اخوانه،مشکلی هم نداشتم

ببین از نظر برندی اگه بخوای در نظر بگیری شاید اخوان یک مقداری بیشتر توی چشم بیاد، ولی خب البرز هم کم برند بزرگی نیست. اما این دوتا برند خیلی بهم نزدیکن ولی هر کدومشون توی یک دسته خاصی قوی تر بودن. اخوان فر هاش و سینک هاش خیلی معروفن، و انصافا هم من سینک هاشو که نگاه میکنم واقعا فرق دارن با نمونه های دیگه ایرانی. ولی توی گاز باز استیل البرز به نظر من خیلی بهتر از اخوان بوده. اگر هم میخوای آنلاین بخری این فروشگاه اینترنتی وی نوین، با قیمت های خوبی، این محصولات رو میفروشه! اگر مشهدی هم باشی هم پرداخت در محل مختص شهر مشهد دارن، هم هزینه ارسالشون رایگانه. ولی خب اگه خارج از مشهد باشی این شرایط رو ندارن. ولی خب از خوبیای این فروشگاه اینه که هم البرز دارن، هم اخوان رو دارن و هم برندای دیگه ای مثل سینجر و بیمکث رو دارن. می تونی بینشون بچرخی و انتخاب کنی!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687