2733
2739
عنوان

مقالات مراقبت و زیبایی پوست

228 بازدید | 8 پست
سلام. از وبلاگ من میتونید کلی مطلب راجع به مراقبت و زیبایی پوست مطالعه کنید برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید

مراقبت از پوست

یادتون نره نظر هم بذارید.البته اینجا مقالات رو قرار می دم که اگه خواستی از همین جا هم استفاده کنید مامانای خوب :) قربون همتون برم چگونه پوست خود را درخشان کنیم ؟ روزی یکبار پوست خود را بشویید اگر پوستتان چرب است روزی یکبار آن را بشویید، توجه داشته باشید که هنگام شستشو به جای ساییدن پوست اجازه بدهید که شوینده روی پوست شما بماند و بعد از مدتی آن را با آب ولرم بشویید.صبح ها سعی کنید صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید اشعه های مضر ماورا بنفش باعث می شود که پوست شما تیره شود.توجه داشته باشید که هرچه پوست خود را از معرض تابش نور خورشید به دور نگه دارید سلامت و زیبایی آن را تضمین کرده اید.کرم های ضد آفتاب معمولا تا 3 ساعت مفید هستند و بعد از 3 ساعت باید دوباره از آن ها استفاده کنید. امگا3 و آنتی اکسیدان استفاده کنید مصرف امگا 3 و همچنین مواد غذایی که سرشار از آن باشد یکی دیگر از راهکارهای زیبایی پوست است.ماهی سالمون سرشار از امگا 3 است.آنتی اکسیدان ها نقشی بسیار مهمی در زیبایی پوست دارند.مصرف چای سبز، قهوه، سبزیجات برگ پهن و... را در دستور غذایی روزانه خود قرار دهید ورزش کنید ورزش باعث می شود که گردش خون شما بالا برود و مواد مضر موجود در سطح بدن جمع آوری شده و دفع شود.نوشیدن آب کافی به همراه ورزش یکی از بهترین راهکارهای است که می تواند زیبایی پوست شما را دو چندان می کند. خواب کافی کورتیزول ، هورمون استرس پوست را پیر می کند و می تواند باعث بروز آکنه شود. خواب سطح کورتیزول را در بدن کاهش می دهد. پس یک معادله ساده وجود دارد.خواب کافی = پوست تمیزتر و جوان تر


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از وضعیت پوستتان آگاه شوید http://facebeauty.blogfa.com/post/2 زیبایی، جوانی و سلامتی http://sujoktraining.blogfa.com/post/5 زیبایی پوست صورت با یون منفی (ویتامین هوا ) http://facebeauty.blogfa.com
پیشگیری بهتر از درمان است www.sujoktraining.blogfa.com
2742
مقالات مراقبت از پوست در : http://panjah40.blogfa.com/category/20 مراقبت از پوست مراقبت های اولیه از هر پوستی برای خانم ها می تواند شامل 3 مرحله اساسی باشد:تمیز نگه داشتن پوست (استفاده از صابون های مخصوص هر پوست و تمیز کننده های طبیعی)،مرطوب نگه داشتن پوست (کرم های مرطوب کننده پوست) و اسفاده از شیرپاک کن ها...حتی اگر وقت کافی ندارید، تمیز‏کردن و مرطوب نگه‏داشتن پوستتان خیلی مهم است.
ماسک برای جوش صورت سلامت, مراقبت از پوست, محافظت از پوست اسپری گلاب گلاب به دلیل قابض بودن باعث می شود که پوست شما از شل بودن و افتادگی پوست جلوگیری می کند و همچنین منافذ باز پوست را می بندد و نمی گذارد صورت دوباره دچار جوش شود. شوید و بابونه یک قاشق شوید و بابونه را در یک لیوان آب دم کرده سپس آن را صاف نموده و پس از خنک شدن مایع پوست خود را با آن شستشو دهید.این ماسک برای جوش های سر سفید و سر سیاهی مفید است. آرد گندم و سکنجبین سکنجبین و آرد گندم را با هم مخلوط کرده تا به حالت ماسک درآید سپس استفاده کنید.این ماسک برای پوست های که التهاب آن ها زیاد نیست مفید می باشد. حنا حنای بی رنگ را تهیه کرده و با روغن زیتون مخلوط کرده تا به حالت ماسک درآید سپس بر روی نواحی پوستی که دارای التهاب است قرار دهید. توصیه می شود جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت به این مواد ابتدا مقداری از این ماسک ها را روی ناحیه از پوست امتحان کنید و در صورت نداشتن حساسیت اقدام به مصرف این ماسک ها کنید.
2738
مراقبت از پوست (علل خشکی لب) سلامت, مراقبت از پوست, محافظت از پوست هر یک از عوامل زیر می توانند در خشکی لب موثر باشند : 1-تنفس دهانی : تنفس دهانی یکی از عللی است که می تواند باعث خشکی لب های شما شود.پلیپ بینی و انحراف های مادرزادی و انحراف های که در اثر صانحه در بینی به وجود آمده اند، می توانند مانع تنفس از راه بینی باشند که با مراجعه به پزشک و عمل جراحی می توان آن ها را برطرف کرد. 2-مصرف سیگار و دخانیات : یکی از عوامل خشکی لب مصرف سیگار و دخانیت است که باید به طور کامل قطع یا مصرف آن به حداقل برسد. 3-داروها : داروهای حاوی ایزوترتینوئین و ویتامین A می تواند باعث خشک شدن پوست شما شود.پس در مصرف هر دارویی ابتدا با پزشک معالج خود مشورت کنید. 4-زبان زدن به لب : یکی از عادت های که می تواند باعث خشکی لب شود، زبان زدن و تر نمودن لب با آب دهان است.لازم به تذکر است که ذرات بزاق خاصیت انعکاس و جذب اشعه ماورای بنفش را دارند که می توانند به شدت به پوست شما آسیب برسانند. 5-مواد غذایی : برخی از مواد غذایی مانند بادمجان، گوجه و...در برخورد با لب های شما باعث ایجاد حساسیت و خشکی می شوند.شستشوی لب ها و خشک کردن آن ها با دستمال کاغذی لطیف می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687