2733
2739
تاثیر گیاه کندر در افزایش قدرت حافظه

بر اساس طرح تحقیقاتی پایه ای و بالینی انجام شده مصرف کندر در زمان بارداری موجب افزایش قدرت حافظه جنین می شود .
دکتر حسین حسین زاده با اشاره به اینکه این طرح با همکاری دکتر جواد رمضانی در مدت یک سال به اجرا در آمده است اظهار داشت : مواد موجود و موثره در گیاه کندر و مصرف آن توسط مادران باردار موجب افزایش قدرت حافظه نوزاد می شود .

وی با اشاره به اینکه صمغ به دست آمده از گیاه کندر از دیرباز در طب سنتی مورداستفاده بوده و به عنوان افزایش دهنده حافظه و مهارت های یادگیری استفاده می شده است اظهار داشت : علاوه بر این مصرف کندر در افراد بزرگسال نیز موجب تقویت حافظه می شود .

استاد فارماکودینامی و سم شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در تحقیق بالینی که بر روی دانش آموزان سال سوم دبیرستان در قالب کارایی حافظه و به یاد آوردن جملات صورت گرفت نشان داد که با مصرف کندر قدرت حافظه دانش آموزان افزایش می یابد .

دکتر حسین زاده افزود : همچنین این آزمایش بر روی دانش آموزانی که معدل کمتری نسبت به دیگران داشتند کارایی بیشتری داشت .
وی گفت : نتایج این مطالعه نشان داد که کندر می تواند موجب افزایش توانایی حافظه هم در حافظه سالم و هم در حافظه تخریب شده با هیوسین شود که مکانیسم احتمالی آن ممکن است از طریق سیستم کولینرژیک باشد.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2740
بچه ها لطفا دقت کنید....

دخترخاله من تو تمام بارداریش کندر خورد
الن 1 پسر داره(البته بچه اش 6 سالشه) فوق العادهبیش فعاله.. بهش دارو میدن اثر نداره...

توبارداری دومیش دور کندر هم نرفت...
من خوردم بچم الان حدود دو سالشه دکتر گفته زمینه بیش فعالی داره ولی دارو نداده هنوز. درضمن من فق 4 ماه کندر خوردم یعنی از اونه..؟
بسی پادشاهی کنم در گدایی چو باشم گدای گدایان زهــــــرا
من الان تو ماه سوم هستم ولی از اونجایی که میدونم خوردن کندر زیاد بجه رو بیش فعال می کنه 2 روز در میون می خورم البته از دکترم سوال کردم بخورم یا نه گفت نمیخواد بخوری تو قرص ویتامینی که بهم داده میگه همه چی هست.قرص prenatal
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687