2733
2734
عنوان

باکتری کلبسیلا!!!!!

2998 بازدید | 2 پست
سلام دوستان نتیجه ازمایش مدفوع پسرم باکتری کلبسیلا نشون داده ایا خطرناکه؟؟؟ فردا ببرمش دکتر!!! امروز همه جا تعطیله! کمک میکنین تجربه شو داشتین؟؟؟؟

رگه عای خون تو مدفوعش هست و مدفوعش بلغمی هست که رژیم برا حساسیتش رعایت میکنم!!! این نوع باکتری چیه؟؟؟ تا جه حد مضرره؟؟ اکه میدونین منتظرم
گل پسرم 1اسفند دنیامونو روشن کرد!!

در همین راستا، منابعی پزشکی در بیمارستان کودکان شهر "احساء" در "منطقه شرقی" عربستان اعلام کردند که باکتری "کلبسیلا" در واقع بیماران دارای سیستم ایمنی ضعیف از جمله کودکان نارس و نوزادان، سالمندان و بیمارانی که برای مدت های طولانی از آنتی بیوتیک استفاده می کنند، را مبتلا می کند.

به گفته منابع پزشکی عربستان، بهترین راه برای از بین بردن باکتری "کلبسیلا" همان انتقال مبتلایان به اتاق های جداگانه و دور کردن آنها از کودکان سالم بوده تا پس از آن و تا زمان اطمینان از نابودی این باکتری، دست به پاکسازی مکان زد.

لازم به ذکر است که باکتری "کلبسیلا" یک نوع باکتری گرم منفی میله ای شکل و غیر متحرک می باشد که احتمال دارد باعث التهاب های زیادی از جمله التهاب ریه (پولمونیت)، عفونت خونی و التهاب دستگاه ادراری شود و در صورت گسترش در بیرون از منطقه حضور خود در بدن انسان که همان روده ها و بیشتر روده بزرگ هستند، ممکن است کشنده باشند.

این در حالی است که هفت گونه باکتری "کلبسیلا" وجود دارند از جمله گونه ای که به دستگاه تنفسی آسیب می رساند و احتما
قهر که می کنید مراقب فاصله ها باشید بعضی ها همین حوالی منتظر جای خالی برای نشستن می‌گردند . . .
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687