2737
2734
عنوان

ماسک برای موهای آسیب دیده و خشک

480 بازدید | 2 پست
ماسک آووکادو

مواد لازم: ۱ عدد آووکادو، ۱ عدد زرده تخم مرغ ، ۱ قاشق روغن زیتون

ابتدا آووکادو را پوست کنده و کاملا له نمایید و بعد ۱ عدد زرده تخم مرغ را از سفیده جدا نموده و به آن اضافه نمایید و همچنین ۲ قاشق روغن زیتون را اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید و مخلوط را روی موهای خود مالیده و ماساژ دهید و بعد از ۳۰ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک برای موهای آسیب دیده و خشک بسیار مفید است.

ماسک موز

مواد لازم: ۱ عدد موز، ۲ قاشق عسل، ۱ عدد کپسول ویتامین E

۱ عدد موز را کاملا له کرده و با ۲ قاشق عسل مخلوط نمایید و ۱ عدد کپسول ویتامین E را برش داده و روغن آن را به مواد اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید و این ماسک را روی مو ماساژ دهید و بعد از ۳۰ دقیقه موهایتان را با آب گرم شستشو نمایید. این ماسک برای موهای خشن و خشک مفید می‌باشد. بجای کپسول ویتامین E می‌توانید از ۱ قاشق روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید.

ماسک زرده تخم مرغ

مواد لازم: ۲ عدد زرده تخم مرغ، ۲ قاشق عسل، ۱ قاشق روغن بادام یا زیتون، ۲ قاشق گلاب

۲ عدد زرده تخم مرغ را از سفیده جدانموده و با ۲ قاشق عسل مخلوط نمایید و ۱ قاشق روغن بادام و یا زیتون و ۲ قاشق گلاب را اضافه نموده و خوب مخلوط نمایید و بعد روی موهای خود مالیده و بعد از ۳۰ دقیقه موهایتان را شستشو نمایید. این ماسک موهایتان را تقویت کرده و شاداب مینماید.
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سرفه

greeneyesm | 1 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز