2733
2739
عنوان

برنده مسابقه(یاسمین)منم!!!!!!

346 بازدید | 6 پست
روزی که تو مسابقه ((یاسمین)) برای انتخاب شعار برند شرکت کردم با اینکه شرکت کننده های زیادی با شعار های زیبا شرکت کرده بودند ولی من نسبت به برنده شدن حس خوبی داشتم!
اسمم و که به عنوان برنده دیدم خیلی خوشحال شدم و به این باور رسیدم که باید ((به احساس خوب اطمینان داشت))!
خلاصه بعد از هماهنگی با مسولین شرکت برای دریافت جایزه راهی تهران شدیم.
با بررسی محصولات متنوع،زیبا و مدرن و دوست داشتنی یاسمین مدل ((ویولا)) را با نظر همسرم انتخاب کردم.
خوشبختانه همون روز مدیر عامل محترم و مدیر سایت محترم شرکت ((یاسمین)) حضور داشتند و با استقبال بسیار و لطف های بی شمارشان من و همسرم را شرمنده کردند.
این یک تبلیغ نیست! چون ما زمان نمایشگاه ((کیتکس2013)) برای دریافت جایزه حضور داشتیم با مقایسه سایر محصولات و دیگر برند ها تفاوت کارهای این شرکت با سایر محصولات را واقعا احساس کردیم.
به مامان ها و باباهای خوب هم توصیه میکنم موقع خرید وسایل اتاق نوزاد،کودک و نوجوانی محصولات یاسمین رو هم در اولویت های خودشان قرار دهند.((www.jasminwood.ir))
در اینجا وظیفه خودم می دانم از همه مسولین شرکت به خصوص مدیر عامل و مدیر سایتشان کمال تشکر را داشته باشم و برایشان موفقیت روز افزون آرزومندم.
برای دیدن عکس ها و جزییات دریافت جایزه روی آدرس زیر کلبک کنید:
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=394664
این برند برایه تخت و کمد خیلی عالیه منم برا سیسمونیه دخترم از همینجا خریدم و هم تحویل دادن و هم نصب و همه چیزشون عالی و به موقع بود و قیمتاشونم نسبت به جناسیه دیگه بهتر بود و کیفیتشم عالی بود ... همون روز هم قرعه کشی کردن و ما هم 1 ماشین اسباب بازی بردیم
مشکلات انسانهای بزرگ را متعالی و انسانهای کوچک را متلاشی می کنند _ دکتر شریعتی
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز