2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
دپارتمان تخصصی ناخن ویونا
طبیعی + دیزاین شیک + قیمت مناسب = رضایت شما

انجام مانیکور (بهداشت ناخن دست )

پدیکور


همراه با ویتامینه کردن ناخن و پوست دست .

ارایه خدمات + آموزش کار ناخن و طراحی حرفه ای



شماره تماس:

http://nail4u.blogfa.com
۷۷۴۳۹۹۳۶آدرس پیروزی مترو نبرد
2740
اگر ناخن شکننده دارین این مقاله رو بخونین شاید راهنماییتون کنه مشکلتون حل شه: تقویت کننده ناخن – درمان ناخن شکننده این محصولات هم کمکتون می کنه: تقویت کننده ناخن تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن Nail Contour & Hardener تقویت کننده ناخن و ترمیم کننده کوتیکول این محصول حاوی”مر” (نوعی صمغ از گیاه مرمکی)، روغن درخت قلم و عصاره های گیاهی بوده که باعث ترمیم و تقویت ناخن ها و بازسازی پوست اطراف آن می شود. ترمیم لایه شاخی آسیب دیده ناخن قلم کوتیکول Cuticle Pen ترمیم لایه شاخی آسیب دیده ناخن این محصول به سرعت پوست مرده اطراف ناخن را کنار زده و به ترمیم و محافظت از کوتیکول ناخن ها کمک می‌کند. این قلم اپلیکاتور که استفاده از آن بسیار آسان می باشد، به داشتن ناخن های سالم و زیبا کمک می کند. ترمیم کننده ناخن مراقبت از ناخن Nail Treatment تقویت و محافظت از ناخن های شکننده این محصول حاوی لسیتین و کلاژن بوده که باعث تقویت، مرطوب و صاف تر شدن ناخن های آسیب دیده می شود. غنی شده با ویتامین E و پروتئین ها جهت تحریک تولید کراتین، جلوگیری از شکستن و ترمیم لایه شاخی ناخن ها می باشد. توضیحاتش تو این سایت هست: http://lactionparis.ir

با سلام

ترمیم کوتیکول ناخن ژوتن حاوی عصاره روغنی مستکی است که موجب مرطوب و نرم نگاه داشتن کوتیکول ناخن می شود. باعث نرم شدن پوست شده و کوتیکول ناخن را درمان می کند، به عبارت دیگر کوتیکول را نرم می کند و از خشکی و ترک خوردن کوتیکول (پوست اطراف ناخن) جلوگیری می نماید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687