2733
2739
عنوان

بیخوابی شبانه

702 بازدید | 3 پست
سلام مامانای گل
من تو ماه ششم هستم شبا اصلا نمی تونم بخوابم همین که سرم و رو بالش میذارم و چشمام و می بندم انگار سرم گیج میره و قلبم تند تندمیزنه و با 1حالت لرز از جا بلند میشم تا روشن شدن هوا همینطورم . گاهی حتی از تاریکی هم بدتر میشم. دارم می میرم از بیخوابی چیکار کنم؟ طبیعیه؟ راه چاره نداره؟
بی خوابی توی دوران بارداری طبیعیه.اما نه به این دلیلی که شما میگی.شاید بخاطر کمبود ذخیره آهن خونت باشه.حتما با دکترت مشورت کن
چه بگویم ای دل؟من که دیوانه لبخند جنون آسایم،من که در عمق وجود آتش پنهانم،چه بگویم؟من گرفتار نگاه یارم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم بی خوابی شبانه مشکلیه که منم داشتم ولی الان خیلی بهتر شده,سعی کن در مرحله اول شبا خودت رو با کتاب،اینترنت یا چیز دیگه ای مشغول کنی،من از دکترم که پرسیدم گفت می تونم از عرق بید مشک یا بهار نارنج استفاده کنم الان خیلی بهترم حتما تو هم تست کن ،و این که شام کم بخور و 3 ساعت قبل خواب چیزی نخور،به هیچ عنوان نوشابه و کلم و غذاهایی که نفق می یاره نخور ،امیدوارم بهتر بشی ،یه چیز دیگه شبا حتما یه نوری رو روشن بزار که دلت نگیره اینجوری بهتر می خوابی.
2742
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز