2733
2734
پسر من بدون اینکه براش قصه بگم یا کتاب بخونم نمی خوابه؟
راستش قصه های سنتی خودمون مثل بزبزقدی و ... بچه ها رو خیلی جذب می کنه. آیا کتابی می شناسید که بدون تصویر باشه اما مجموعه خوبی از این قصه های کوتاه باشه تا بتونم موقع خواب براش بخونم؟
یا اصلا شما برای بچه ها قبل از خواب چی می خونید؟
در ضمن پسر من داره سه ساله می شه. ممنو از توجهتون
خانم گلی من پسرتون دقیق مثل پسر منه که الان 5 سالشه و از همون ابتدا بدون قصه و شعر و لالایی اصلا نمیخوابه بخصوص شعر و لالایی منم همون داستانهای قدیمی بز بز قندی و گلنار و کدو قلقله زن و اینا رو واسش تعریف میکنم و لالایی میخونم خانمی . البته چند تا سری کتاب قصه های من و بابام رو هم دارم که همشونو چندین بار واسش خوندم
شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از دنیا گرفت ، پس همیشه شاد باش . . .
سلام.منم قبل از خواب واسی دخترم قصه میخونم.اوایل خودم میگفتم اما دیگه مغزم یاری نکرد کتاب میخرم.البته باتصورین.میرم کتاب فروشی کتابارو نگاه میکنم و میخونم هر کدوم رو که بدونم مناسب سنشه وجذبش میکنه در ضمن اموزنده هم باشه میخرم .خیلی خوبه.بعد از مدتی هم کتابای قدیمیشو در میارم میخونم.حسن کچل.شغل اینده ی من.کلیله ودمنه.بعضیهاشونو از کانون پرورش فکری گرفتم بعضیهاشونو از هایپر.در واقع هر جا کتاب فروشی باشه میرم کتاب خوب داشته باشه میخرم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرسی
اینکه اسم کتاب یا قصه رو می گید خیلی کمکم می کنه . ممنون
دقیقا منم مغزم دیگه یاری نمی کنه. هر چی قصه از بچگی بلد بودم خوندم. کتاباشم تموم شده. کتابایی که معرفی می کنید خیلی بدردم می خوره. مرسی
2742
ما دیگه افتادیم تو خط قصه های من در آوردی با هدف تربیتی و آموزشی.ههههههههه
می می نی ها کتابهای خوبی ان .می تونین روز عکسهاش ببینین و شب هم متنش تعرف کنی.یه سری به سایت کتابک بزن و کتابهای رده سنی کوچولوتو اونجا ببین معمولا اکثر کتابهای معرفی شده اش خوبن.
تو وب هم سرچ کنی قصه کلی متن قصه پیدا می کنی.
دختر من 2.5 سالس و پدرم رو در میاره با یکی دوتا قصه هم نمی خوابه که . من بیشتر کارتونهایی رو که هم خودم دیدم هم خودش دوست داره براش تعریف می کنم مثل سیندرلا یا نمو. ولی دیگه دهنم کف می کنه. کلی هم کتاب قصه داره ولی تا وقتی که چراغ خواب روشنه و من براش کتاب می خونم خوابش نمی بره. فقط تو تاریکی مطلق می خوابه . که دیگه نمی تونم کتاب براش بخونم. یبار یه کتاب رو براش می خونم بعد دیگه داستانش رو یاد می گیرم. شبای بعد از خودم براش می گم. 2 شب هم هست از تلفن گویای قصه شب خاله ستاره براش می زارم اونو بیشتر دوست داره چون دقیقا حس داستان بهش دست می ده. ولی خوب اونم یکم هزینه بر هست. حالا دیشب گذاشتم پخش کرد با موبایلم ضبطش کردم .
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
آوا جون ما من در آوردی هامون هم تموم شده. قبلا هر مشکلی که باهاش داشتم یه قصه می شد و می گفتم اما دیگه خودمم خسته شدم.
مرسی آوا جون . توی نت سرچ می کنم.

جینجر جون
توی اینترنت پر از داستانهای صوتیه که می تونی دانلود کنی.
2740
دختر منم هر شب با یه بغل کتاب میاد پیشم قبل از خواب منم بیشتر براش می می نی و پوپو و جدیدا هم کتابای دورا رو خیلی دوست داره و واقعا تاثیرشو روش میبینم مخصوصا کتابای دورا که آموزشی و لغتای انگلیسی رو بهشون یاد میده
رسپینا جون دختر منم کلی کتاب داره. این دورا رو که نگو همه عشقشه کارتوناش عروسکاش ولی تا وقتی چراغ خواب روشنه و من براش می خونم بیدار می مونه. مجبورم یه سری هم چراغ رو خاموش کنم اون کتابها رو دوباره از خودم بخونم.
من نه شوق رفتن به بهشت دارم و نه خوف از جهنم، برای من بهشت آنجاییست که آزادی باشد.
سلام
جینجر جون راستش تا حالا من خودم دانلود نکردم ولی حتما می تونی روی فلش یا سی دی بریزی و پخش کنی.

چه جالب کتابهای دورا هم هست؟ از روی کارتونشه؟ خیلی کارتونش آموزنده است. از کجا می تونم کتاباش رو بخرم؟ انقلاب داره؟
من برای پسرم کلی شعر و قصه می گم ولی خودش شنگول منگول رو خیلی دوست داره تا خوابش ببره چند بار می خواد براش تعریف کنم
خودم دیگه خسته میشم
قصه های من درآوردی هم زیاد می گیم براش با موضوعات آموزنده و سرگرم کننده
افسوس که سرمایه زکف بیرون شد * و از دست اجل بسی جگرها خون شد *کس نآمد از آن جهان که پرسم از وی*احوال مسافران عالم چون شد
مامان مانی و ماهان جان
این قصه های قدیمی نمی دونم چه جذابیتی دارن که نسل اندر نسل میان و با وجود این همه کارتون و قصه های زیاد بازم بچه ها یه جور دیگه دوستشون دارن.
پسر من هر وقت می رم حموم می یاد در می زنه . می گم کیه؟ می گه: منم منم مادرتون، علف آوردم براتون ههه

جینجر جون مرسی از راهنماییت. راستی من رفتم کتابخونه محلمون عضو شدم راستش دیگه نه جای کتاب دارم نه پولش رو. اما کتابهای دوراررو برای تولدش می خرم. این ماه تولدشه و عاشق دوراست.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687