2733
2739
عنوان

خواص روغن آرگان برای پوست

3728 بازدید | 3 پست

آیا به دنبال یک محصول عالی برای تقویت پوست خود هستید؟ اگر از کرم  خسته شدیده اید، اگر پوست شما حساس است و نمی توانید از محصولات دیگر استفاده کنید، به شما توصیه می‌کنیم از برای تقویت و درمان پوست خود استفاده کنید.

 

روغن آرگان چگونه ساخته می شود؟

روغن آرگان از هسته میوه درختی در مراکش بدست می آید. با گرفتن و فشردن هسته میوه روغن آرگان ساخته می‌شود. این روغن عطر و بوی خوبی دارد. برخلاف بقیه روغن ها چرب نیست و به راحتی جذب پوست شما می شود. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، روغن خالص آن را استفاده کنید. اگر محصول طبیعی را انتخاب کنید، کیفیت بهتری دارد و نتیجه بهتری خواهد داشت.

حداقل دوبار در روز از روغن آرگان استفاده کنید. پس از اینکه مدتی استفاده کردید، تأثیر شگفت انگیز آن را بر بروی پوست خود خواهید دید. هنگامی که روغن آرگان را بر روی پوست خود می‌مالید به سرعت جذب پوست شما می‌شود. اگر پوست شما با مصرف روغن آرگان بهبود یافت بصورت مداوم از آن استفاده کنید.

مزایای روغن آرگان برای درمان بیماری های پوستی 

 استفاده از این روغن شگفت انگیز مزایای بسیاری دارد. در اینجا به برخی از مهم ترین مزایای آن اشاره می کنیم:

  • پوست شما را مرطوب و نرم نگه می دارد
  • درمان آکنه:  اگر از آکنه رنج می برید به عنوان مثال می‌توانید دریابید که روغن آرگان برای استفاده چهره می‌تواند به شما کمک کند تا با آن مقابله کنید. این به این دلیل است که روغن یک ضدعفونی‌کننده و ضد‌التهابی طبیعی است. با استفاده منظم از روغن آرگان می‌توانید آکنه، لکه‌ها و حتی زخم ها بر روی پوست خود را درمان کنید.
  • درمان لکه ها و نقاط تیره پوست:  ویتامین E موجود در روغن باعث می‌شود لکه‌ها و نقاط تیره از بین برود. ویتامین E موجود در روغن آرگان از پوست شما در برابر آسیب اشعه UV محافظت می‌کند. البته روغن آرگان نمی‌تواند جایگزین کرم ضد آفتاب باشد زیرا SPF ندارد.

 روغن آرگان می تواند حساسیت های پوستی و یا اگزما را درمان کند. اگر پوست شما حساس یا خشک است، و استفاده از کرمهای مختلف آن را بدتر می کند، از روغن آرگان استفاده کنید. این روغن به آرامی و به صورت طبیعی پوستتان را احیا می‌کند و از آن محافظت می‌کند. قرمزی و خارش پوست شما را نیز از بین می‌برد. هنگامی که از روغن آرگان استفاده می‌کنید، پوستتان تقویت می شود و خطوط و چین و چروک صورت و پوست شما از بین می رود.

  • کاربردهای دیگر روغن آرگان 
  • این کاربردهای دیگری نیز دارد. در اینجا به برخی از مهم‌ترین کاربردهای آن اشاره می‌کنیم:
  • شفافیت و درخشندگی مو: می توانید برای تقویت و شفافیت موهای خود نیز از این روغن استفاده کنید. پس از اینکه موهای خود ر اشستشو دادید چند قطره روغن آرگان را در کف دست خود ریخته و به موهای خود بمالید. موهای نرم و درخشان شما را شگفت زده خواهد کرد.
  • ترمیم و تقویت ناخن: ازروغن آرگان برای ترمیم ناخن هم استفاده می‌شود. اگر ناخن‌هایتان شکننده و ترک خورده است، چند قطره روغن آرگان را روی ناخن‌های خود بچکانید. کوتیکول‌های موجود در آن باعث تقویت و شفافیت ناخن‌های شما می شود.
  • استفاده در مواد غذایی و خوراکی: می‌توانید از روغن 100٪ خالص در مواد غذایی و غذای خود استفاده کنید. به عنوان مثال چند قطره از آن را بر روی سالاد، سوپ، گوشت و سایر مواد غذایی استفاه کنید. استفاده از روغن آرگان در غذا هیچ آسیبی به شما نمی‌رساند.
  • از کجا روغن آرگان را تهیه کنیم؟
  • دقت کنید هنگام خرید روغن واقعی و 100٪ خالص را تهیه کنید. اگر محصول شما خالص نباشید، نتیجه دلخواه خود را دریافت نخواهید کرد. قبل از اینکه از روغن آرگان استفاده کنید، با پزشک مشورت کنید تا حساسیت خاصی نسبت به آن نداشته باشید. اگر بدن شما واکنش نشان داد، مصرف را قطع کنید و یا با پزشک تماس بگیرید.

می توانید از عطاری آنلاین محلول روغن آرگان ملک بایو اصل را خریداری نمایید . 

منبع : عطاری آنلاین محلول

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



روغن ارگان رو از سایت کیم کالا خریداری کردم اینم شماره هاشونه 09120132883-09120750932-02186081142- روغن ارگان رو به پوست صورتم زدم کاملا از خشکی درواومد و نرم شده این روغن رو به ناخنم زدم هم تقویت شده و هم دیگه پوسته پوسته نمیشه

2742
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز