2733
2739
با سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر.

من از روز 18 پریودم سینه هایم درد گرفته به همراه کمر درد البته من از متفورمین هم استفاده میکنم .
میخواستم بدانم که آیا درد گرفتن سینه ها در دو هفته مونده به وقت پریودی طبیعی است یا نه؟ چون من علائم تخمکگذاریم از روز 15 تا 17 میباشد و بعد از اون دیگه هیچ علائمی ندارم .......و این دومین سیکل قاعدگی من است که سینه هایم از روز 18 به بعد تا اینکه پریود شوم ادامه پیدا میکند.

به نظر شما آیا من مشکلی دارم که به این زودی سینه هایم درد میگیرد ...این درد سینه مرا خیلی اذیت میکند و در این سیکل همراه سینه درد . کمر درد هم دارم به نظر شما علت چیست ؟ در ضمن من در ماه گذشته متفورمین مصرف نمیکردم .

با سپاس فراوان از شما.
سلام خانم دکتر عزیز

من هم مشکل ایشون رو دارم و تقریبا 14 روز مونده به پریود بعدی ام سینه هایم درد میگیرد طوری که واقعا برایم عذاب آور است اگر امکان دارد من را نیز راهنمائی بفرمائید.

دوستتون دارم کیانا
این علائم در برخی از افراد با شدت های متفاوت در نیمه دوم سیکل سیکل قاعدگی دیده می شود که ناشی از تغییرات هورمونی است. معمولا طبیعی تلقی می شود و نیاز به درمان خاصی ندارد. اگر شدید باشد می توانید برای تسکین آن با تجویز پزشک متخصص زنان از برخی داروهای مسکن استفاده کنید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز