2733
2739
بچه ام 20ماهشه دارم از شیر می گیرمش فقط شیر کاکائو اونم با نی می خوره به نظرتون اشکال داره؟راستی چقدر از شیر گرفتن به صورت تدریجی کار سختیه؟
خب از نی شیر دراژه استفاده کن
دیگر هیچگاه چنین روزی را با فرزندتان نخواهید داشت،فردا کمی پیرتر از امروزشان خواهند بود. امروز یک هدیه است، نفس بکشید و توجه کنید. آنها را ببویید و نوازش کنید، امروز لذت ببر مادر، پیش از اینکه متوجه شوی، تمام خواهد شد.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
آنیتا جون من شنیدم که بچه رو باید یه دفعه از شیر بگیرید. از تجربه دوستان استفاده کن . ولی من دیدم کسایی که روی سینه رو با رژ لب قرمز کردن یا نسکافه زدن و به بچه گفتن که می می اوف شده و یا از چسب زخم هم در مواردی استفاده کردن زودتر و راحتتر به نتیجه رسیدن.

پسر من هم وقتی کوچیک بود اصلا شیر نمی خورد فقط با کاکائو. اونموقع دکتر بهم گفت که شیر کاکا ئو بخوره بهتره که اصلا شیر نخوره. ولی بهتره که عادت نکنه. به نظرم بهتره شیر کاکائویی که خونه درست میشه بخوره چون حاضریها اکثرا شکر زیادی دارن و همینطور مواد افزودنی که شیر رو غلیظ می کنند مثل نمیدونم آرد یا نشاسته .

الان 14 سالشه و شیر رو خیلی راحت و فراوون میخوره , قدش هم 185 سانته.

در مورد نی هم نگران نباش , ما اگه خونمون نی تموم بشه دخترم شیر نمی خوره. پسرم هم همینطور بود. اینا چیزایی نیست که نگران کننده باشه.
خیلی از عادات بچه ها , یه دوره اییه بعد فراموش می کنند و یا انعطاف بیشتری به خرج میدن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز