2737
2734
سلام دوستان.
من مدت یک ماه و نیمه که یه پرستار واسه دخترم گرفتم ولی اصلا ازش راضی نیستم. هنوز دو روز نیومده بهم گفت منو بیمه کن. بعد از یه ماه هم ازم تقاضای اضافه حقوق کرده با اینکه سر یه مبلغی با هم توافق کرده بودیم.
من هیچ قراردادی باهاش نبستم. بیمه اش هم نکرده ام. اگر اخراجش کنم میتونه از دستم شکایت کنه؟
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



برای بیمه حرفی ندارم.اگر کسی رو پیدا کنم که از کارش راضی باشم بیمه اش هم میکنم. ولی این خانوم من رو به ستوه آورده. واقعا باعث شده که تو خونه خودم آسایش نداشته باشم.
در ضمن اگر بیمه اش کنم میتونم اخراجش کنم؟
2742
آرزو جان
قانون کار در مورد قراداد سه ماهه چند ساله که عوض شده!

الان فرقی نمیکنه چه یک ماه چه چند سال کار کنند قراداد کار محدود و معین میبندی
یعنی برای مدت محدود و کار معین
در زمان اتمام قرارداد هم دوست داشتی برای مدت محدود دیگه ای قرارداد رو تمدید میکنی یا عذرش رو میخوای
هر یک سال کار باید یک ماه سنوات بدی
حسنش اینه که نمیتونه برات شر درست کنه عیبش هم اینه که مجبوری طبق قانون کار بهش حقوق بدی که امسال حدود 400 تومن بدون حق مسکن و خوار و بار و ... هست
در مجموع اگه نمیخوای انقدر حقوق بدی همون بهتر که هیچ قراردادی نبندی و بیمه اش هم نکنی
من تو ارگانی کار میکنم که قانون تامین اجتماعی حاکمه و میدونم کارگری که بیمه بشه و بد از آب دربیاد چقدر میتونه اذیت کنه
2738
آخه من بچه ام رو با خودم به محل کارم میبرم و پرستاره هم میاد اونجا. به همین خاطر هر لحظه ممکنه بازرس بیمه سر برسه و برام دردسر درست بشه که چرا بیمه اش نکرده ام. برای همین با بیمه کردن مشکلی ندارم اما میخوام یه قراردادی بنویسم که هر وقت خواستم اخراجش کنم برام دردسر درست نکنه.
آرزو جان همونطوری که بالا گفتم اگه حاضری طبق قانون کار بهش حقوق و مزایا پرداخت کنی بهترین کار بستن قرارداد محدود و معین هست که فرمشو خود اداره کار داره و میتونی از اونجا تهیه کنی و حتی از کارمند اداره کار میتونی خواهش کنی برات یه توضیح جامع و کامل بده
جالبه که برخی از شما زنها خودتون هم به هم رحم نمی کنید. بیمه حق هر انسان و حتی حیوانی است. 400 تومن در این مملکت فقط قوت لایموت یک زن و احتمالا چند بچه اش خواهد بود، براش زیاده؟ کسی که سوادش در حد خوندن و نوشتن است نباید در همین حد هم داشته باشد؟ امروز که بدون بیمه برای شما کار می کنه ( با همه کاستی های احتمالی ) فردا که پیر شد خرجش رو از گدایی تامین کنه ؟ هزینه های دوران پیری رو از کی بگیره؟
آقای مرتضی فرمایشات شما کاملا درسته اما .......
خانم آرزو احتمالا کارمند هستند و تو ایران مگه یه کارمند چقدر می گیره که بخواد 400 تومان هم به پرستار بده . برای مثال پدر و مادر خود من که فرهنگی هستند نهایتا 600 تومان در ماه حقوق دارند با اینکه هر دو تحصیلات عالیه هم دارند . ظلم اینه که کسی که حتی دیپلم هم نداره حقوقش فقط 200 تومان با کسی که لیسانس یا فوق لیسانی داره تفاوت داشته باشه .

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   1399khoshgelam  |  17 دقیقه پیش
توسط   رزقرمزرنگ  |  12 دقیقه پیش