2733
2734

همش ده روزه دخترم رفته پیش خدا .۷ ساله دارم دوا درمون می کنم که باردار بشم .خدا خواست اما زود ازم گرفتش دیگه داشتم می رفتم شش ماه .تکوناشو حس می کردم .دخترم خیلی مظلوم بود .داشتم با درد رنج جسمی و روحی دست و پنجه نرم می کردم که پریشب بهم خبر دادند ۵ سال پیش همسرم ازش پولو گرفتن رفتن .اونم از بقیه قرض کرده .هروز پول سودی می گرفته پول مردمو بده که اصلا به من چیزی نمی گفته .حالا پریشب به بن بست رسیدو همه چی رو گفت .منم گفتم دیگه امیدی ندارم از زندگیت می رم بیرون . الان از پریشب تا حالا انگار تو تابوتم .هم خونریزی دارم هم سرگیجه .اصلا هیچی نمی خورم .هیچکسم ندارم .جرات خودکشی هم ندارم .

یا امام رضا


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742

اون همه سال ازت قایم کرده اذیت نشی بعد تو میگی از زندگیت میرم بیرون! 

قربون معرفتت... 

دختر قشنگم👩تحصیلاتت📚شغلت🗂پولت💶هیچوقت تصمیم نمیگیرن یه روز صبح بیدار شن و تو رو رها کنن و برن...بچسب به آرزوهات💞💞باور کن پسرا جایی نمیرن😘
2740

عزیزم پول سودی منظورت نزوله؟

خب شاید خدا واسه همین قسمت نکرده بچه دار بشی

میخواد بچت با پول طاهر دنیا بیاد و بزرگ بشه

به خدا اعتماد کن

درست میشه......

به شدت محتاج دعاهاتون هستم دوستون دارم فراموشم نکنین😊فعلا خداحافظتون❤🖤🖤🖤السّلام علی الحسین و علی علیّ ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین🖤🖤🖤هنوز جوونی پس خوش بگذرون😈زندگی طولانیه پس لذت ببر😈همه اینکارو میکنن پس افراطی فک نکن😈تو خیلی گناهکاری پس به گناهات ادامه بده😈سخنانی از شیطان😕..........  یکی از اصلی ترین حقوق من به عنوان یک زنو به عنوان یک انسان حضور توام با آرامش و احترام در جامعه است پس با افتخار مینویسم: من حجاب را دوست دارم...                                      حالا که امضامو خوندین اینم جایزتون😊کاربریم سخته میتونین صدام کنین فرنوووووش😊 اگر قصد سقط دارین قبلش مستند فریاد خاموش  رو ببینید.

عزیزم صبور باش.زن و شوهر باید تو روزهای سخت کنار هم باشن.شوهرت تنها نزار .حالا که بهت گفته پشتش باش.انشالله وضعتونم خوب میشه.خدا جای دختر گلت دوباره پرمیکنه.طاقت بیار و به خدا توکل کن.

متاسفم. صبور باش همه چی به مرور حل میشه. نذار شوهرت دوباره نزول کنه همین باعث این مصیبتا شده. 

 یا رادَّ ما قَدْ فاتَ : عمر های به سر آمده، روزهای گذشته، خون‌های ریخته، عشق‌های گم شده، آبروهای رفته، بغض‌های شکسته، اشک‌های چکیده، و آب‌های از جوی رفته را تو باز می‌گردانی ای باز گرداننده‌ی از دست رفته‌ ها!

قوی باشید عزیزم میگذره.همه ی سختیها می گذره.ایستادگی کنید .در کنار هسرتون بایستید.اون فرشته ی معصوم هم خواست خدا بوده که به دنیا نیامده بره پیش خدا.این روزها میگذره .انشالله از این به بعد درهای رحمت به روتون باز میشه .خدا دامنتون را سبز کنه انشالله .مشکلات همسرتون هم قابل حله .انشالله روزهای خوب هم میاد

دلم می خواهد یک دختر داشته باشم.❣دختری با موهای بلند مشکی و چشم های درشت خندان. اسمش را بگذارم "گیسو" و هر وقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانوانم و گیسهایش را ببافم تا قلبم آرام بگیرد.حالا که فکرش را میکنم دلم میخواهد "باران" هم داشته باشم. دختری لاغر و قد بلند که با صدایی مخملی برایم شعر بخواند. یک دختر تپل و مهربان با گونه های سرخ و گرد هم میخواهم. اسمش را بگذارم "آلما" و موهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" را نکند. آدم برای دختری با موهای طلایی جز گندم چه اسمی می تواند بگذارد. معلوم است، "خورشید"! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد و هر صبح که چشمهایش را باز می کند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده، "شادی" را بیدار کرده و به "نسترن" رسیده. دلم میخواهد در حیاط خانه م "ترانه" بخواند و "بهار" برقصد. "نگار"م خودش را لوس کند و من به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان "الهه" مجذوب چشم هایش شده م. دلم چقدر دختر می خواهد. روزهایم بی "سحر"، شبهایم بی "مهتاب"، آسمانم بی "ستاره" و زندگی بدون "افسانه" ممکن نیست. تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و "همدم" تا درد دل هایم را برایش بگویم. "رویا" می خواهم تا انگیزه زندگیم باشد و "آرزو" که دلیل نفس کشیدنم. دلم میخواهد یک دختر داشته باشم. دختری که خودم را توی چشمهایش و آرزوهایم را روی پیشانیش ببینم. هیچ اسمی توصیفش نکند. همه چیز باشد و هیچ نباشد. از هر قیدی آزاد باشد و در هیچ ظرفی جا نشود. رهای رها باشد! آری، انگار دلم می خواهد دخترم "رها" باشد🌹🥀🌺🌹🥀🌺🌷⚘
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687