2733
2739
عنوان

اهدای عضو پس از مرگ

3481 بازدید | 6 پست
سلام بچه ها

من امروز تو سایت اهدای عضو رفتم و درخواست کارت اهدای عضو دادم تا اگر یه روز دچار مرگ مغزی شدم با رضایت خودم اعضای بدنم رو ببخشند. البته باز رضایت خانواده هم گویا مطرح هستش.همسرم زیاد موافق این کار من نبود ولی تا حدودی راضیش کردم.چند روز دیگه این کارت به آدرس منزل ما میاد.
راستش یکی 2 هفته پیش هم دوره ای برادرم( که 22 سالشه و خلبانی می خونه)که یک خانم 28 ساله بود با هواپیمای آموزشی تکنفره سقوط کرد که اخبار هم خبرشو گفت.جالب اینکه این خانم (که پدرش هم قبلا خلبان بود و شهید شده بود )چند ماه قبل از مرگش کارت اهدا عضو پر کرده بود و موقع مرگ هم فقط دچار مرگ مغزی شده بود و آسیبی به نقاط دیگر بدنش وارد نشده بود و حتی هواپیما آتش نگرفته بود!کار خدارو می بینی!14 عضو بدنش رو هم به 14 بیمار نیازمند بخشیدن.
روحش شاد.

خلاصه این مساله منو به فکر فرو برد تا این کار رو انجام بدم.

اگه خواستید این هم آدرس سایتشه:

www.ehda.ir

راستی اگه کسی رو می شناسید از دوستان یا آشنایان که اعضای بدنش رو بخشیده بیاید اینجا تعریف کنید. من خیلی دوست دارم بشنوم.منتظر نظرات شما هستم.



منم 3 ساله که عضو هستم.من معتقدم که بعد مرگ جسم به چه دردی می خوری؟یا درسته بره تو قبر یا اینکه مثلا قلب و....نباشه چه فرقی می کنه؟لااقل با اهدای عضو کسه دیگه ای که می تونه نفس بکشه ببینه زنده باشه.
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2742
آفرین گلم
من باهات کاملا موافقم قبلا هم در این مورد تاپیک زده بودم ای کاش اطلاع رسانی بیشتر میشد
به سلامتی اون زنی که، نه "منتظر" میمونه کسی خوشبختش کنه،
نه "اجازه" میده کسی بدبختش کنه.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687