2737
2734
عنوان

لطفا کمک کنید,,,,,,,,,

634 بازدید | 9 پست
پسرم از موقعی که بدنیا اومد چشم سمت راستش قی میکنه که با شستشوی با چای و قطره یه مدتی خوب شده بود ولی امروز دومین روزی که دوباره قی میکنه یه ذره هم باد کرده چشماش البته روی پلکش .
لطفا اگر از این موضوع اطلاعاتی داریدممنون میشم کمک کنید ,,,,,,,


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
دختر من هم همین طور بود و دکتر گفت که ربطی به سرماخوردگی و این حرفا نداره و بهم گفت که مجرای اشکی بعضی از بجه ها بسته است و باید باز بشه و بهم گفت اون چشمی که قی می کنه باید ماساژ بدم به طوری که از کناره چشم تا کمی پایین تر تا 1سالگی اگه که برطرف شد که هیچ در غیر این صورت میل می زنند. البته باید سفت ماساژ بدی وقتی که شیر می خوره این کارو بکن که دردش کمتر بشه و یک قطره چشم هم داد که می ریختم تو چشمش. باید یه مدتی این کارو بکنی تا خوب بشه. با چایی اینا هم خوب نشد فقط این کارو که کردم طی 1ماه خوب شد
2740
سلام .پسر من هم همینطور بود البته هر دوچششمش خیلی با چای های مختلف سعی کردم شسته شو بدم ولی نشد .در 5 ماهگی هر دو چشمش رو میل زدن یک چشمش برای بار اول باز شود چند روز بعد دوباره سعی کردن که دومی هم باز شود با دکترش که صحبت کردم بچه هایی بدن که 10 دفعه این کار رو کردن تا مجاری اشکشون باز شوده نگران نباش الان پسر من 33ماهشه وهیچ مشکلی نداره فقط اگه لازمه این کار رو بکنی هرچه زودتر بهتره چون با بیهسی اینکار رو میکنن شاید بترسه.
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687