2737
2734
ساری - خبرگزاری مهر: پرواز شماره 439 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با 4 ساعت و 45 دقیقه تاخیر ساری را به مقصد بندر عباس ترک کرد ساعتی پیش در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، این پرواز فوکر 100 که متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود باید در ساعت 16 و 50 دقیقه وارد فرودگاه دشت ناز ساری می شد که به دلیل وضعیت بد جوی فرودگاه ساری، ساعت 21 امشب وارد فرودگاه ساری شد و در ساعت 21 و 35 دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

پرواز فوق 35 دقیقه پس از حرکت حوالی ساعت 22 و 15 دقیقه به دلیل نقص فنی اعلام شده از سوی خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و هم اکنون در فرودگاه بین المللی مهرآباد در حالت اسنتدبای قرار دارد.

بر اساس برنامه، پرواز شماره 249 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعت 22 و 50 دقیقه از فرودگاه ساری عازم تهران شود که این تاخیرها و نقص فنی اعلام شده مسافران را در فرودگاههای ساری و بندرعباس سرگردان کرده است.

پرواز مستقیم ساری به بندر عباس روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یکی از مسافران این پرواز به دلیل سقوط هواپیمای مسافری تهران - ارومیه در شامگاه یکشنبه مسافران این پرواز به شدت دچار وحشت شده بودند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2731
وای بچه ها من دارم می میرم دیگه شوشوی من از فردا تا جمعه 4 پرواز داره از مشهد به تهران بعد به کیش دوباره به تهران و باز به مشهد

بخدا دارم دق می کنم میترسم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
2740
سرگردانی مسافران ساری - بندرعباس در مهرآباد / جایگزینی هواپیما
ساری - خبرگزاری مهر: مسافران پرواز شماره 439 ساری بندرعباس شرکت ایران ایر که به دلیل نقص فنی اکنون در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری داشتند همچنان سرگردان هستند.
براساس پیگیری خبرنگاران گروه استانهای خبرگزاری مهر، این پرواز که قرار بود ساعت حدود 17 عصر امروز دوشنبه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کند به دلیل بدی آب و هوا در فرودگاه ساری، با چهار و نیم ساعت تاخیر در دشت ناز ساری فرود آمد.

مسافران پرواز 439 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که ساعت 21 و 35 دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرده بودند پس از 35 دقیقه پرواز در آسمان با فرود اضطراری خلبان وارد فرود فرودگاه بین المللی مهرآباد شدند.

بر اساس تماس تلفنی یکی از مسافران این پرواز با خبرنگار مهر که اکنون در فرودگاه مهرآباد حضوردارد نقص فنی هواپیمای مورد نظر رفع نشده و مسئولان شرکت قصد دارند مسافران را از طریق هواپیمای دیگری عازم بندرعباس کنند.

قرار است مسافران یک ساعت دیگر پرواز کنند.

به گفته این شاهد عینی، مسئولان شرکت هما احتمال پرواز مجدد را حدود یک ساعت دیگر اعلام کردند.

رستم دهقان افزود رئیس خانه مطبوعات مازندران که اکنون به عنوان یکی از مسافران در فرودگاه بندرعباس معطل است در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر در ساری از روند خدمات رسانی ضعیف و پاسخ ندادن مسئولان فرودگاه بندرعباس به مسافران ابراز نارضایتی کرد.

به گفته وی، با گذشت حدود 4.5 ساعت تاخیر پرواز مسافران بندرعباس برای عزیمت به فرودگاه ساری، مسئولان شرکت ایران ایر هیچگونه خدمات هتلینگ و پذیرایی به مسافران ارائه نکرده اند.

دهقان اظهار داشت: تماس بنده با مسئولان اداره کل فرودگاههای بندرعباس و هواپیمای ایران ایر بی نتیجه مانده است.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687