2733
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
نکاتی برای استفاده بهتر از دیکشنری
1. هنگامی که معنی یک لغت را در دیکشنری پیدا کردید،یک علامت در کنار آن بگذارید. از این پس هر بار که به آن صفحه مراجعه کردید، بار دیگر لغات علامتگذاری شده را مرور کنید تا ببینید که هنوز معنی آن را بخاطر دارید یا خیر.

2. هنگامی که یک لغت جدید را در متنی مشاهده می کنید، ابتدا سعی کنید معنی آن را حدس بزنید و به خوانن متن ادامه دهید تا ببینید آیا حدستان درست بوده است یا خیر. سپس در آخر، معنی لغت را در دیکشنری جستجو کنید.

3. اگر معنی یک لغت را در دیکشنری دو زبانه جستجو کردید و معانی مختلفی از لغت را در زبان خود یافتید، به دنبال معنی آن در دیکشنری یک زبانه بگردید.این کار به شما کمک میکند تا نزدیکترین معنی برای لغت مورد نظر را در زبان خود پیدا کنید.

4. به یاد داشته باشید که لغات بسیاری بیش از یک معنی دارند و همیشه اولین معنی در دیکشنری آن چیزی نیست که شما میخواهید. پس سایر معانی را نیز بررسی کنید.
www.haminaa.com
سلام دوستان منم خیلی‌ خیلی‌ تدریس زبانو دوست دارم و چندین ساله حتی باوجود موقعیتهای خوبه شغلی‌ که داشتم تدریس زبانو تو اولویت قرار دادم چون احساس می‌کنم شغلی که براش سخته شدم حوالی شهرک غرب- سعادت آباد تدریس می‌کنم اگر کسی‌ خواست ایمیلشو بزاره تا بیشتر توضیح بدم(البته با اجازه صاحب تاپیک باید ببخشید اینجا راجع خودم جسارت کردمو توضیح دادم)
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز