2737
2734

اداره شوهرم بهمون یه خونه سازمانی داده، خداروهزار بار شکر میکنم که از مستاجری خلاص شدیم(اینم از برکات بچه دار شدمون بود)، ولی یکمم ناراحتم چون فقط یه اتاق کوچیک داره برا منو شوهرم، همیشه دوس داشتم بچم که بدنیا میاد یه اتاقی براش تزیین کنم که خیلی خوشگل و رویایی باشه، ولی به این آرزوم نمیتونم برسم، بچم ان شالله بدنیا که اومد فقط باید تو حال باشه 😞. کسی بوده مثل من نتونسته به همچین خواستش برسه؟

برای دو روز در هفته نباید نگران بود: یکی دیروز یکی فردا

میتونی سرویس خواب خودت رو جمع کنی و کلا اتاق بچه بچینی😊

دختر قشنگم👩تحصیلاتت📚شغلت🗂پولت💶هیچوقت تصمیم نمیگیرن یه روز صبح بیدار شن و تو رو رها کنن و برن...بچسب به آرزوهات💞💞باور کن پسرا جایی نمیرن😘
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
2740
آخه درست نیست پدر مادر تو حال بخوابن، حریم پدر مادر از بچه ها مهمتره که محفوظ باشه

منم یه اتاق دارم. وقتی نیست نیست دیگه. غصه چرا میخوری😁


کارشان تفکیک است : زن را از مرد، عقل را از بدن، انسانیت را از جامعه...////////////////////////دشمن ندارند، دشمن میتراشند تا تو را ساکت کنند.
منم یه اتاق دارم. وقتی نیست نیست دیگه. غصه چرا میخوری😁

آره درسته، ان شالله چند سال دیگه اتاق کودکیشو تو خونه خودم میچینم

برای دو روز در هفته نباید نگران بود: یکی دیروز یکی فردا

حالا حالا ها باید کنار شما بخوابه پس یه اتاق ناز مشترک درست کن برای سه تاییتون. میتونی از این کمد و تختهای تاشو بگیری یه تخت کوچولو از اینا که کنار تخت مادر قرار میگیره برای نی نی. 

خدایا شکرت شکرت شکرت.
2706
2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز