2733
2734
طّب آلمانی‌ برای اقدام به بارداری و تقویت رحم در زنانی که برای باردار شدن مشکل داشته‌اند دمکرده‌های زیر را تجویز میکنن :چای گزنه Brennesselblatter , گیاه پای شیر Frauenmantelkraut, دمکرده برگ تمشک Himbeerblatter, فرنجمشک melissen , بومادارن Schafgarben, دمکرده شبدر قرمز Rotklee : دم کرده انگور فرنگی‌ johannisbeern , اکلیل کوهی Rosmarinblatter , برنجاسف Beifusskraut, گیاه آقطی Holunder:,دمکرده تخم کتان .

در ضمن برنامه مصرف دمکرده زیر را پیشنهاد می‌کنن.از روز اول پریود تا روز چهاردهم :چهل گرم برگ تمشک ?:چهل گرم اکلیل کوهی ?: چهل گرم برنجاسف ?: چهل گرم اقطی : چهل گرم مریم گلی‌ Salbei همه را با هم ترکیب کنید و هر روز سه نوبت یه قاشق غذا خوری از این مخلوط را با دویست میلیگرم آب جوشانده قرار داده و به مدت ده تا پانزده دقیقه تا دم بکشد.

و از روز پانزدههم تا اولین روز پریود چهل گرم گیاه پای شیر،چهل گرم بومادارن و چهل گرم گزنه از هر کدوم یه قاشق غذاخوری با هم ترکیب کنید در هر روز یه قاشق غذاخوری در دویست میلیگرم آب جوشانده قرار داده و به مدت ده تا پانزده دقیقه تا دم بکشد.توصیه میشود بین سه تا شش ماه نتیجه موفق حاصل میشود.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز