2733
2734
عنوان

احتمال از دست دادن جنین

6834 بازدید | 45 پست
سلام دوستای نی نی سایتی. من چند ماهه تو اقدام بودم و تحت درمان با لتروزول ، Hmg ، Hcg و کابرلین بودم. این ماه فقط با خوردن لتروزول و کابرلین باردار شدم. در پایان هفته 5 آزمایش بتا دادم که عدد 293 رو نشون داد. چهار روز بعدش خونریزی خیلی مختصری به اندازه یک سکه پیدا کردم و از همون روز شیاف سیکلوژست استفاده کردم که قطع شد و تبدیل به لکه های شبیه لخته یا رگه قهوه ای شد که اونم خدا رو شکر بعد 2-3 روز قطع شده. در 5 هفته و 4 روز آز بتای مجدد دادم که عددش شده بود 240 . سونوی واژینال دادم که هیچی نشان نداد. فقط ابعاد رحم و ضخامت اندومتر زیاد شده بود. هیچ درد و ناراحتی هم ندارم. فقط گاهی خیلی که روی خودم حساس می شم احساس میکنم پهلوی راستم یه ذره حالت گرفتگی داره. یا یه نقطه تو پشتم سوزن سوزن می شه خیلی خفیف. اونقدری که در برابر دردهایی که قبلا کشیده ام هیچی نیست. حتی به اندازه درد زمان تخمک گذاری هم نیست. دکترم می گه احتمالا جنین ناقصه یا خارج رحمیه. خیلی نگرانم. کسی تجربه ای تو این زمینه داره؟؟؟ گذاشتم سه چهار روز بگذره مجدد برم آز خون یه آزمایشگاه دیگه. چند روزه ازکار و زندگی افتادم. خدایا کمکم کن.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
یک هفته قبل از موعد پریودم یعنی وقتی که خبر نداشتم باردارم پهلوی راستم تیر می کشید عین زمان تخمک گذاری. با اینکه یه هفته ازش گذشته بود. تو خیالم همه چی به نفع بارداری خارج رحمه. خدا تو این شهر کوچیک با این دکترا بهم رحم کنه.
2740
با تمام وجود تو این روز از خدا خواسته ام که آرزو و امید منو قربونی نکنه. نمی تونم از رویای مادر شدنم بگذرم. آخه 32 سالم تموم شده و بیشتر از هفت ساله ازدواج کرده ام.
ان شا الله صبا جون تا آخرش بارداری بی خطری رو بگذرونی. این آزمایش خون منو خیلی ترسونده. راستی روز قبل از خون دیدن خیلی بدو بدو کردم. از صبح تا 6 بعد از ظهر. وقتی رسیدم خونه داشتم می مردم از خستگی. دو تا لپ تاپ و کیفم رو هم از 40-50 پله بالا پائین بردم.
لعنت به این کار مضخرف که بیچاره ام کرد. دارم دق می کنم.خدا سهل انگاری کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687