2737
2734
عنوان

لرزش صدا در مواقع حساس

4863 بازدید | 8 پست
تورو خدا بگید چرا من اینطوری می شم هر وقت جلسه ای چیزی داریم استرسم اونقدر زیاد می شه که صدام می لرزه واقعاً آبروم رفته، الان مدیرم گفت 1 ساعته دیگه جلسه است از الان کنترلمو از دست دادم در صورتی که به موضوع اشراف دارم. تورو خدا بگید شما هم اینطوری شدید.
سلام . منم اوایل که شاغل شده بودم همین حالت رو داشتم نمیتونستم حرفمو بزنم درحالی که از قبل کاملا جملات رو طبقه بندی و جمله بندی صحیح میکردم . تا میومدم حرف بزنم صدام میلرزید و هر چی رشته بودم پنبه می شد. اولا سعی کن که از قبل بهش فکر نکنی چون این ترس و لرزش صدا تو وجودت نهادینه میشه . دوم قبل از شروع به صحبت یه آیه الکرسی و یک حمد و 7 تا قل هو الله بخون و به خودت بدم منکه خیلی نتیجه گرفته ام
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



چیزایی که مهسا ونارسیس گفتن خیلی خوبه. اب گرم هم با خودت تو جلسه داشته باش موقع لرزش صدا بخوری. یکی از دوستام یک قرص ضد اضطراب از داروخانه خریده بود یک ساعت قبل از این جور مراسم ها میخورد.
2742
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس ششم

دکی1402 | 13 ثانیه پیش
2687