2733
2734
عنوان

هفته 6 و لکه بینی ؟!؟!

1594 بازدید | 11 پست
من طبق سونو هفته 6 ام و از وقتی فهمیدم حامله ام کمر درد دارم و الان یه هفته ای میشه لکه بینی دارم
لکه ها قهوه ای و گاهی بین قرمز و قهوه ای اند . این یعنی چی ؟

دندونمو هم موقت پانسمان گذاشته تا از دکترم اجازه بگیرم که ایا میتونم با روپوش سربی یه بار رادیو گرافی کنم و بعد عصب کشی !


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
خیره سره دکترم که بورد تخصصی داره دکتر مژگان ناصری
حالا پیش کی برم ؟
خودم که ناامید شدم میگم حتما سقط میشه با این اوضاع و احوال
شاغلم و نمیتونم مرخصی بگیرم استراحت مطلق باشم

نمیدونم چی میشه ؟ حالاامروز دوباره قراره برم دکتر ببینم چی میگه!
منم اول لک دیدم .و لی یک هفته بعدش خون بود.مثل پریودی.سریع رفتم دکتر.و خدا رو شکر با استراحت و مصرف دارو الان نینی هست.تو هم برو دکتر. کارت رو هم چند روز نرو.نینی واجبتره.
الهی و ربی من لی غیرک
عزیزم من از ماه یک تا ماه 7 لکه بینی داشتم . شاغل بودم از کرج ساعت 5 صبح می یومدم تهران تا 7 شب . توی سرما و گرما . مهندس هم هستم و کار ساده نمی کنم . حالا نی نی ام 6 ماهشه و دوباره برگشتم سر .کار . عزیزم من فقط یک کار کردم اونم این که تصمیم گرفتم پسرم رو حفظ کنم . اونی که داده خودش هم حفظش می کنم . اما خوب همه با هم فرق دارن . کمی به خودت آرامش بده . شیر و عسل بخور . زعفرون نخور . به این فکر کن که بارداری . من یادم می یاد که 4 ماهه بودم و صبح ساعت 4 صبح رفتم دستشویی و اونجا های های گریه کردم چون خونریزی داشتم . شوهرم اومد بغلم کرد برد روی مبل من رو نشوند . انقدر حالم بد بود . به این چیزا فکر نکن . این در حاله که من تهران غریبم . گفتم که یه آیه از قران رو بگم که هرکس به خدا توکل کنه خدا براش کفایت می کنه . عزیزم توکل کن
2738
سلام یاسی جوون.منم تو هفته شش لک بینی داشتم. تقریبا هر روز لک می دیدم. رنگش هم متغیر بود یه موقعهایی تیره بود و یه موقع هایی روشن و به رنگ خون. 10 روز استراحت مطلق داشتم و سرکار نمی رفتم.هر شب شیاف می ذاشتم بعد 10 روز که رفتم دکتر جنینم رشد نکرده بود و گفت باید کورتاژ بشی. خیلی برام سخت بود واقعا ناراحت بودم اما دکتر گفت بعد دو ماه می تونی دوباره حامله بشی.الان دو ماه از کورتاژم می گذره و تصمیم دارم دوباره باردار بشم. دوره خطرم شروع شده اما دو بار بعد نزدیکی لک دیدم. دکترم گفت باید معاینه بشم. خلاصه بچه دار شدن خیلی سخته و باید لایقش باشی که خدا بهت یه طفل بهشتی بده. خدا کنه لیاقت داشته باشیم خیلی مواظب باش و غصه نخور. خدا بزرگه اگه قلبش تشکیل بشه دیگه لک بینی اهمیت نداره و خوب می شه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز