2737
2739
عنوان

خونریزی پشت جفت

22604 بازدید | 11 پست
سلام به همه
من هفته ی پیش از خواب بیدار شدم و دیدم ای واااااااییییییییی انگار که پرید شده باشم خونریزی دارم.
خلاصه سکته رو زدم ... آمپول پرولتون رو که دکتر گفته بود زدم و رفتم سونوگرافی که دکتر سونوگرافی گفت که خونریزی پشت جفته و بچه سالمه و رشدش هم درسته و 10 هفته اشه و ...
بعد هم دکترم گفت که باید استراخت کنی و شیاف سایکلوژست بذاری و سر وفتی که برات گذاشتم یعنی 27 آذر بری آزمایش و سونوگرافی غربالگری برای نقص ژنتیک و اگر هم در این بین دوباره خون جدید دیدی سریع برو بیمارستان.
به هر حال خونریزی همون روز ظهر قطع شد و از اون روز تا الان یعنی نزدیک یه هفته است اول یه کم ترشحات خونی داشتم و الان هم ترشحات عادی دارم که یه کوچووووولووووو رنگ خون داره و البته بازم قهوه ای هست و خون تازه نیست.
فقط دو تا نگرانی دارم. درست همزمان با خونریزی حالت تهوع ام خیلی کم تر شد که از یه طرف می گم شاید به خاطر اینه که دارم به سه ماه نزدیک می شم اما از یه طرف هم نگرانم که نکنه نشونه بدی باشه.
دوم این که می گم با توجه به اینکه سایکلوژست می ذارم نکنه اون تو خبری بشه و پروژسترون نذاره که بفهمم مشکلی هست؟
نمی دونم دلم خیلی شور می زنه!
فداتون شم هر کی هر تجربه ای داره بگه :)
سلام دوست من نگران نباش منم هفته 9حاملگی این مشکلو داشتم البته لخته پشت جفتم بود و الان که هفته 20هستم مشکلی ندارم و نی نی گلم هم سالمه شکر خذا فقط استراحت کن زود خوب میشی ایشالله
خدایا …
بفهمان که بی تو چه میشوم ولی نشانم نده !
خدایا …
هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد …
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



سلام نسیم جان
من دقیقا مشکل شما و شاید کمی بدتر داشتم. الان 14هفته است و هیچ مشکلی نیست. دکتر به من استراحت مطلق داده بود و همون شیافی که شما استفاده می کنید و آمپول هپارین و آسپرین.
البته هفته 12 هم عمل سرکلاژ شدم. بعد از عمل تقریبا لکه ها قطع شد. ضمنا گفته تا هفته 20 استراحت کنم.
اصلا نگران نباش. فقط استراحت کن.
2742
منم تقریبا شش ماهم بود .....وقتی سونو دادم دکتر گفت پشت جفتت یه لخته خونه... خیلی ترسیده بودم ولی دکتر آمپول پروژسترون داد ....تقریبا بعد از یک هفته یکم خونریزی داشتم به اندازه یه لخته .... داشتم میمردم از ترس... بالافاصله رفتم دکتر ..اونم گفت که لخته دفع شده وجفتت سالمه......الان گل پسر 18 ماهشه..
سلام به همه دوستان ... دیشب بعد از این که اینا رو نوشتم دوباره خونریزی داشتم :((( صبح رفتم سونو گرافی و خدا رو شکر نی نی سرو مر و گنده است اما جفتم پایینه البته گرید صفره اما دکترم منو خیلی ترسوند که اگه مواظب نباشی ممکنه به شدت خونریزی کنی و کار به در آوردن رحم و حتی مردن برسه اما اگه رعایت کنی و استراحت کنی ایشالاه جفت می ره بالا و وضعیتت نرمال می شه. خلاصه که ما افتادیم تو رختخواب!!!!!!! حالا چند تا سوال ... استراحت مطلق یعنی حتی چند دیقه هم نشینم؟؟؟؟ بعد اگه رو پهلوی راستم یا روی شکمم حتی چند دیقه بخوام خطرناکه؟

دوستان من هفته ي ٥ بارداري هستم و از همون اول دچار دل دردهاي خيلي شديد ميشدم و هر دو سه ساعت يكبار سراغم ميومد ، سه روز پيش كه دكتر رفتم گفت كيسه تشكيل شده اما پشت جفت دچار خون ريزيشديد شده و احتمال سقط زياده ، بهم شياف پروژسترون داد و استراحت مطلق . خيليي نگرانم خواهش ميكنم اگه تجربه اي دارين بهم بگين در ضمن اصلا لكه بيني و خون ريزي ندارم 

فداتون بشششم منتظر جواباتونم كه از نگراني دربيام . بارداري اولم هست و هنوزم دل دردهاي خيلي شديد دارم 😔😔😔

2740
دوستان من هفته ي ٥ بارداري هستم و از همون اول دچار دل دردهاي خيلي شديد ميشدم و هر دو سه ساعت يكبار س ...

سلام عزیزم شما چکار کردین؟خونریزیتون قطع شد

یه دیالوگی تو فیلم سوپر استار بود که دختره به شهاب حسینی میگفت..( ببین من اگه برم هم تو تنها میمونی هم من....نذار برم....)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز