2737
2739

با سلام و احترام ضمن خوشامدگویی به شما عزیزان تشکر ویژه دارم از اعتماد و وقتی که برای ما میگذارید.

قطعا خیلی از زوج های جوان با مشکلات متعدد ناباروری  دست و پنجه نرم می کنند که ما به کمک خداوند متعال و با بهره وری از بهترین مکمل های گیاهی  توانسه ایم مشکلات ناباروری چندین زوج عزیز رو درمان کرده و لذت پدر و مادرشدن رو به آنها هدیه کنیم.

برای توضیح  و اطلاع بیشتر شما عزیزان باید گفت که  اکثر مشکلات ناباروری چه از طرف خانمها چه از طرف آقایان اعم از تنبلی تخمدان، پلی کیستیک ،مشکل تحرک اسپرم ،مشکل تیروئید،چسبندگی لوله،واریکوسل ،رحم دوشاخ ،ضعیف بودن تخمک و اسپرم و بسیاری از موارد دیگر با استفاده از محصولات و مکمل های گیاهی ما قابل درمان بوده و رویای شما برای بچه دارشدن به واقعیت تبدیل خواهد شد.

همانطور که ما رویای بچه دارشدن برای چندین زوج رو که گرفتار تنبلی تخمدان، ضعف اسپرم و ...بودند رو به واقیعت تبدیل کردیم و در حال حاضر فرزند عزیزشان چندماهه می باشد.

تنها چیزی که برای ما قابل درمان نیست فقدان رحم می باشد "فقط  و فقط" در صورتی که خانم رحم نداشته باشد متاسفانه درمانی برای آن نخواهیم داشت وگرنه تمام موارد دیگر با کمک خداوند متعال قابل درمان می باشد.

دوستان عزیزی که تمایل دارند اطلاعات بیشتری کسب کنند میتونند به  من پیام خصوصی بفرستن تا من شماره تماس براشون بزارم که هم عضو کانال محصولات ما بشند و هم از مشاوره رایگان در خصوص مشکلشون بهره مند بشند

روش دیگری که برای ارتباط وجود داره اینه که عزیزان مشکلات خودشون رو در همین تاپیک بنویسند تا بر اساس اولویت و زمانبندی هرکدوم رو بررسی کنیم و پاسخ دوستان عزیز رو بنویسیم .

دفتر نمایندگی ما در شهر اصفهان قرار داره که دوستان اصفهانی میتونند حضوری تشریف بیارند دفتر

ضمنا مجددا ارض می کنم تمام جلسات مشاوره رایگان می باشد چه شما محصولات رو خریداری کنید چه نکنید

دیگر عزیزان شهرستانی اگر امکان سفر براشون مهیا هست میتونن حضوری برای مشاوره و درمان تشریف بیارن اگر این امکان نیست میتونند تلفنی پیگیر درمان باشند .

از شما عزیزانی که تمام روشهای بارداری رو انجام دادید خواهشمندم برای فرزند دارشدن برای راه آخر به ما اعتماد کنید

انشالله که بتونیم مشاور و راهنمای خوبی در این مورد برای شما عزیزان بوده و رویای شمارا به واقعیت تبدیل کنیم.

 با استفاده از محصولات ما دیگر نیازی نیست که به روشهای دیگر بارداری فکر کنید.

ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728

شرکت فوراورلیوینگ امریکا  نزدیک به 40 ساله که محصولات کاملا گیاهی و با کیفت خودش رو به مشتریان عزیز ارائه می کنه ما هم در همین خصوص و با استفاده از این محصولات تونستیم مشکل چندین زوج رو درمان کنیم 

البته روش درمان و انتخاب محصول با توجه به نوع تغذیه ، فیزیولوژی ، آزمایشات مربوطه و مشکل اصلی ناباروری برای هر زوج متفاوته به خاطر همین برای گرفتن بهترین نتیجه باید محصولات زیر نظر مشاورین ما استفاده بشه

2740

پک های بارداری ما با توجه به نوع مشکل شما عزیران متفاوت بوده و هزینه های مربوطه جهت درمان خیلی ارزانتر از روشهای دیگری بارداری خواهد بود .

من می دونم شما عزیزان چه هزینه هایی رو ممکنه تا به حال برای درمان ناباروری متحمل شدید  چون خودم هم در اطرافم کسایی رو داشتم که با این مشکل مواجه بودن 

اصلا نگران هزینه هاش نباشید بعد از  شرح حالتون مشاورین ما برآورد می کنن که چه چیزایی به درد شما می خوره و قبل از هر چیزی هزینه ی مربوطه به شما اعلام میشه و در صورت تمایل شما روند درمان رو دنبال می کنید 

نگران چیزی نباشید از پرسیدن هیچ سوالی هم خجالت نکشید 

به نظر من بهترین راه که سریعتر به نتیجه برسید اینه که با من تماس بگیرید یا  تو خصوصی شمارتون رو برای من بزارید تا من با شما تماس بگیرم  و سریعتر اطلاعات رد و بدل بشه


سلام.من دوبار میکرو کردم یک بار خارج از رحم باردار شدم و چون زود تشخیص داده شدلدله از بین نرفت.بار دوم منفی شدم.خودم تخمدان راستم پلی کیستیک.وفولیکول در روز ۱۴ سیکل ۱۳ یا ۱۴ هست.دخیره تخمدانم ۲.۵ .عکس رنگی رحم سالم لوله ها باز.پریود منظم.سابقه سل شکمی که با جراحی لاپراتومی درمان شدم.شوهرم ۴۵ میلیون اسپرم.تحرک کم.قبلا اسپرم ۲ میلیون بود که با مصرف دارو بهتر شد.جنین فریز هم دارم اما قادربه انجام میکرو رار دیگه نیستم.قبلا هم از درماگهای گیاهی استفاده کردم اما نتیجه نگرفتم.حال با توجه به شرح بیماری من و همسرم قابل درمان هستیم یا نه کاملا بیفایده است.خیلی ممنون میشم اگه کانال تلگرامی دارید لینک بدین اونجا بهتره.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687