2733
2734
عنوان

کسی بلده برام فا.ل بگیره 😞 داغونم

| مشاهده متن کامل بحث + 11572 بازدید | 1442 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2731
یه چیز پیچیده ای شد واقعا . یه 206 وسطه داستانه؟

واایییی اینارو از کجا میدونییییی توروخدا اگه پیاممو دیدی به من بگو کی ازدواج میکنم؟؟؟ اسمم ایدا هست🥺❤️

میشه دعام کنین امسال بابام راضی بشه به عشقم برسم؟🥺❤️
عزیز توروخدا برام بگیر نیت کردم

 مقابل این نیت، بسیار حیله گر و مکار است. باید بیشتر مواظب باشید. فکر می کنی کاری که خواهی کرد، سود آور است اما به راحتی به دست نمی آید. ولی موفقیت و پیروزی با شماست. حتماً موفق می شوید. به شرط آنکه دست از غم و غصه برداری و با توکل بر خدا، پشتکار و کوشش وضعی بهتر برای خود فراهم س

در این هفته مرد حقی را خواهی دید که نفس گرمی دارد. از نصایح او بهره مند شو. عبارتی شیرین برای شما دارم: "سعی کن همیشه حرص زیاد را با قناعت از بین ببری و با کوتاه کردن آرزو، حلاوت و شیرینی زهد را بدست آوری. دل هم بوسیله خداوند در خلوت ها نرم و خاضع کنی."

۶- پدر یا مادر یا اقوام او هیچ گونه تقصیری ندارند بلکه عامل اصلی لجبازی و یکدنگی خود او می باشد که میخواهد ثابت کند فردی مستقل است و خود را کسی می داند. با بگو مگو چیزی درست نمی شود بلکه با محبت، کارها آسان تر می شود.

ناله واقعی رو خیام میکرده طرف منجم بوده ریاضیدان بوده شاعر بوده فیلسوف بوده دهن مهن واسه علم نذاشته تازه شکایت هم داشته که آمدنم بهرِ چه بود؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
2756
داغ ترین های تاپیک های امروز