2733
2739

قدم 160 فاصله ی بین دو تا شونه هام 38

به نظرم شونه هام کوچیکن می خواستم کاری کنم پهن تر بشن بلد از بلوغ راهی برا پهن تر کردن شونه ها هست یا با توقف رشد قدی دیگه فاصله ی بین شونه هارو هم نمیشه بیشتر کرد؟ 

مال من پهنه بدم میاد

کوچولو خوبه پهن خوب نی🙁

این حقایق هستند که آدم‌ها را از هم دور می‌کنند ، نه دروغ ! وگرنه ما دروغ می‌گوییم که نزدیک باقی بمانیم ! آدم‌ها یک‌بار عمیقاً عاشق می‌شوند، چون فقط یک‌بار نمی‌ترسند که همه چیز خود را از دست بدهند؛ امّا بعد از همان یک‌بار، ترس‌ها آن‌قدر عمیق می‌شوند که عشق، دیگر دور می‌ایستد ...
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2742

آره برای بعضیا می شه انگار،،زن عموی من از لاغری تو ۱۸ سالگی رسید به هیکل درشت و قد بلند قدش خیلی بلند شد بعد ۱۸ سالگیش،،هیکلش هم درشت شد نمی دونم چرا.

فقط 22 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
  《برای با تو بودن از ازل تا ابد هم کم است،زودگذر است،چه رسد به این عمر فانی ما،کاش خدا بیاید و وعده ی جهان دیگری را بدهد که زمان در آن معنایی نداشته باشد و بتوان عشق را بار ها و بار ها از آغاز تکرار کرد....》//از تماااام شیرین زبونیا،اولین قدمی که بر می داره،حسِ خوب اولین بار که بابا و مامان می گه،اولین باری که دندون در میاره،اولین باری که میره مدرسه و چشم می دوزی به پشت سرش و فقط نگاهش می کنی می گذرم و می گم حسِ خوب پدر و مادر شدن وقتیه که پسر یا دخترت بدونه که می تونه راجع به همه چیز باهات حرف بزنه،بدون ترس،بدون دلهره،بدون خجالت و بدون نگرانی........................////////در انتظارِ دو تا فسقل تو راهی//کل آب اقیانوس نمی تواند یک قایق را غرق کند،مگر آن که خود قایق سوراخ باشد!//

متراژش که مهم نیست رفتی سانت کردی. 

مهم اینه که ورزیده و خوش فرم باشه و با بقیه ی اندام، تناسب داشته باشه. 

  به دعای خیر همه ی شما نی نی سایتی ها محتاجم و سپاسگزارم اگر برای حل مشکلاتم صلوات بفرستید.   
2740
متراژش که مهم نیست رفتی سانت کردی.  مهم اینه که ورزیده و خوش فرم باشه و با بقیه ی اندام، تناسب ...

از نظر تناسب که تناسب داره

ولی من یه فرم خاصی مد نظرم

به نظرم اگه دو سانت دیگه فاصلشون بیشتر بود بهتر میشد

بعد دوست دارم استخونی بمونه

ولی پهن تر بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687